دستگیری دو برادر در شهرستان ربط از سوی اداره اطلاعات

0
2092

مروفایتی: بنا به گزارش رسیده به مروفایتی، اداره اطلاعات شهرستان سردشت، دو برادر اهل روستای “لیلانه” و ساکن شهرستان ربط را به طور همزمان دستگیر و بازداش نموده و  به مکان نامعلومی انتقال داده است.

خبرنگار مروفایتی در سردشت، هویت این دو برادر را جعفر و ابراهیم علیپور اعلام نموده است.

این دو برادر در یک حمله ناگهانی ماموران اداره اطلاعات سردشت به منزل پدریشان دستگیر و بازداشت شده و تاکنون هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.

گفته می شود این دو برادر به اتهام همکاری با یکی از احزاب کورد اپوزیسیون جمهوری اسلامی دستگیر و بازداشت شده اند.

خبرنگار مروفایتی افزود: “جعفر و ابراهیم هر دو کارگری ساده بوده و به زندگی عادی مشغول بوده اند، حعفر متاهل و دارای یک دختر خردسال بوده و با توجه به کهولت سن پدر، مسئولیت تامین زندگانی خانواده پدرش را نیز برعهده داشته است”.

یک منبع مطلع در اینباره به خبرنگار مروفایتی گفته است: “جعفر و ابراهیم پس از غیبت چند روزه خواهرشان متوجه می شوند که وی از سوی یکی از اقوام نزدیکشان که وابسته به نیروهای اطلاعات و سپاه می باشد به میان گریلاهای یکی از احزاب کوردی فرستاده شده است که این امر سبب نارضایتی این دو برادر کشته و در نتیجه به تهدید شخص مورد ظن جهت بازگرداندن خواهرشان می پردازند و همین امر سبب شده است تا نیروهای اطلاعات با پرونده سازی دال بر همکاری با احزاب کوردی، به دستگیری آنها اقدام نمایند”.