برچسب ضدانقلاب بودن به بازداشتیهای کامیاران

0
962

مروفایتی: رژیم تهران برخی از شهروندان کورد بازداشتی در شهرستان کامیاران دستگیر را تحت عنوان «عاملین ترور بسیج» مورد شکنجه قرار میدهد.

به گزارش مروفایتی، چند تن از بازداشتیهای اخیر کامیاران به شدت مورد شکنجه قرار گرفته اند و در پی آن به جزئیات و شیوه انجام این «اعترافات دیکته شده» از سوی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات، اعتراف کرده اند.

بازداشت دسته جمعی برخی از شهروندان کورد و شکنجه ی آنها برای اعتراف گیری در حالی است که هیچ یک از این افراد، عضو احزاب کوردی نبوده و شهروندان غیرنظامی هستند. این افراد گاها در دو‌ نوبت از سوی سپاه و وزارت اطلاعات مورد بازجویی و شکنجه قرار گرفته اند.

شهریور ماه و مهر ماه جاری در شهرستان کامیاران از استان سنندج، سه تن از مهره های بسیج و سپاه پاسداران رژیم از جمله «صدیق امینی، جبار ابراهیمی و شاهو کریمیان» از سوی افراد مسلح ناشناس به وسیله سلاح گرم کشته شدند و نیروهای «عقابهای زاگروس» مسئولیت آن را عهده دار شده بود.

آن زمان رسانه های اپوزیسیون شرق کوردستان، این اخبار را منتشر و اعلام کردند که این افراد از مهره های رژیم ایران بوده و مردم منطقه را اذیت و آزار داده اند که به دست عقاب های زاگروس کشته شده اند.

عقاب های زاگرس نام نیروی مسلحی است که در داخل خاک شرق کوردستان فعالیت داشته و اخبار فعالیت های خود را بعد از چند ساعت در سایتش منتشر میکند. این نیروی مسلح کورد از بسیجیان و افرادی که دست به آزار و‌اذیت مردم کوردستان میزنند، به عنوان «خائنین ملت» نام برده و گفته است هیچکدام از آنها در امان نخواهند بود.