استاد جامعه‌شناسی پیام نور مریوان ممنوع‌التدریس شد

0
1652

مروفایتی: یکی از اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان مریوان، بعد از سالها تدریس در این دانشگاه، به دلایل نامشخصی ممنوع التدریس شد.

خبرنگار مروفایتی از مریوان گزارش داد، روز یکشنبه ٢٥ مهر در اولین روز ترم پاییز امسال، مسئولین دانشگاه پیام نور مریوان دکتر حامد کهنه‌پوشی را ممنوع التدریس اعلام کردند.

گفته می‌شود مسئولین دانشگاه  به این استاد اعلام کرده‌اند، علی‌رغم اینکه وی یکی از اساتید برجسته دانشگاه می‌باشد، اما از تدریس در دانشگاه منع شده است.

تاکنون به طور رسمی دلیل ممنوع‌التدریس شدن این استاد دانشگاه پیام نور مریوان از طرف دانشگاه به وی ابلاغ نشده است.

این استاد دانشگاه پیام نور مریوان، دارای مدرک دکترا در رشتی جامعه شناسی اقتصادی و توسعه می‌باشد و همزمان مسئول مرکز فرهنگی ادبی وژین در این شهرستان نیز می‌باشد.

یک منبع مطلع به خبرنگار مروفایتی اعلام کرد، دکتر حامد کهنه‌پوشی که یکی از فعالین جدی و پیگیر شهرستان مریوان می‌باشد و احتمال می‌ورد که به دلیل سخنرانی وی در جریان اعتراضهای اخیر شهرستان مریوان، ممنوع التدریس شده باشد.

در دو هفته‌ی گذشته شهروندان و فعالین مریوانی، به وجود تانکرها نفتی که باعث آتش‌سوزی و تصادفات رگبار در جاده‌ی مریوان سنندج شده‌اند، در تجمعات اعتراضی خواستار پایان دادن به تردد تانکرهای مرگ بودند.