کشته شدن یک دستفروش توسط ماموران شهرداری در قم و اعتراض در این باره

0
813

مروفایتی: دامنه زورگوییها و حملات مامورین سد معبر از کوردستان و احواز به شهرهای فارس نشین ایران نیز گسترش یافته است. حملاتی که حتی منجر به کشته شدن یک دستفروش بی بضاعت در قم گردید.

شامگاه جمعه ۲۰ مرداد ماه ۹۶ در منطقه نیروگاه قم ماموران سدمعبر شهرداری با یک دستفروش درگیر شده و وی را به قتل رساندند.

بنا بر گزارشات منتشره، ماموران شهرداری قم با دستفروشی درخیابان شاهد باکوبیدن سردستفروش به جدول خیابان وی رابه قتل رساندند.

عابدی خرسند مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم٬ با توجیه قتل این شهروند ایرانی در شهرستان قم و دفاع از مامورین سد معبر می گوید: حوالی ساعت ۷٫۳۰ عصر دیروز همکاران من در تخلفات شهری طبق وظیفه ذاتی در منطقه نیروگاه به افرادی که سد معبر ایجاد کرده بودند، تذکر دادند و ایشان مقاومت می کنند و خودش هم اقدام به شکستن شیشه ماشین خود می کند.

برادر راننده وانت بار کشته شده می گوید: ماشین های سد معبر آمدند و هر کدام هم چند نفر داخل آن بودند، تا به برادر من رسیدند، برادرم گفت چشم و می رو م، اما اول آنها شروع کردن به فحش دادن و بعد برادرم را هول دادند و سرش خورد به جدول، که بعد از چند لحظه از دنیا رفت.

گفتنی است که از صبح روز یکشنبه ۲۲ مردادماه ۹۶ در میدان میوه و تره بار وانت بارها در اعتراض به قتل این دستفروش دست به اعتراض زده اند.