سرنوشت فعال عرب احوازی روبوده شده از سوی نیروهای وزارت اطلاعات، همچنان نامعلوم است

0
1136

مروفایتی: بنا به گزارش رسیده به مروفایتی از سوی فعالین عرب احوازی، محمود مزرعه، متولد سال 1352، تکنيسين برق صنعتي كه سابقا در صنايع فولاد مشغول به كار بوده و اخيرا شغل آزاد دارد،ساكن شهر احواز منطقه كمپلو در أوائل آبان 1395 ساعت 10 بدليل فعاليتهاى سياسى وقومى توسط نيروهاى اداره اطلاعات احواز در بيرون از منزل خود ربوده شده بود وبه مكان نامعلومى منتقل شده است.

بستگان محمود مزرعه مى گويند بعد از دو روز از ناپديد شدن محمود و بى خبرى خانواده از او، نيروهاى اداره اطلاعات به منزل مزرعه هجوم برده و بعد از بازرسى كامل منزل، كامپيوتر و چندين كتاب همراه چند سى دى و رَم متعلق به محمود را با خود بردند.

از روز بازداشت محمود مزرعه تا اكنون خانواده او به ستاد خبرى واقع در منطقه امانيه شهر احواز  و همچنين مركز اداره اطلاعات واقع در بلوار گلستان و دادگاه انقلاب و ديگر نهادهاى امنيتى وقضائى مراجعه كردند اما از وضعيت سلامتى او به آنها خبرى ندادند و او را ملاقات نكردند.

علىرغم اينكه اداره اطلاعات به خانواده او گفتند كه محمود مزرعه نزد ماست اما این امر باعث نگرانى شديد خانواده او شده است و اين خانواده از تمامى سازمانهاى حقوق بشر،عفوبین الملل، گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران و دیدبان حقوق بشر درخواست مى كنند تا جهت روشن شدن وضعیت فرزندشان پیگریهای لازم را انجام دهند .