اتمام حجت با اهلسنت و دستور فرمان قتل عام زندانیان سنی مذهب

0
779
بنا به گزارشها پس از دستور محرمانه رئیس قوه قضاییه مبنی براعدام محکومان سنی مذهب به اتهام مواد مخدر قبل از اینکه تصمیم نهایی لغو اعدام صادر شود بیانگر اتمام حجت با اهل سنت می باشد.
پس از صدور فرمان قتل عام محرمانه ریاست دستگاه قضایی کشور ، بنا به گزارشهای دریافتی بیش از سی تن از شهروندان سنی مذهب در زندانهای مختلف کشور اعدام شده اند. رژیم فاشیست مذهبی از بدو بر سرکار آمدن در دشمنی با اهل سنت دومین مذهب رسمی کشور با پیروان بیش از یک سوم جمعیت کشور و عدم اعطای هر گونه حق قانونی و سلب مجوز ساخت مسجد در مرکز اقدام به قتل و ترور دهها عالم برجسته و صدها شهروند سنی مذهب نموده است.و دهها باب مسجد و حوز علمیه اهل سنت پلمب و یا با خاک یکسان گشته است.
تبعیض بر علیه دومین دین رسمی با جمعیتی بالغ بر بیست و پنج میلیون نفر و منع هر گونه اعطای حق قانونی و ممنوعیت آزادی بیان به اهل سنت و از سویی سرکوب شدید به انگ و اتهامات مختلف از بدو انقلاب صدای اعتراض سنی مذهبان را در پی داشته است. اما سردمداران رژیم طی نقشه راه پنجاه ساله خود سعی در انکار و تبعیض و سرکوب را داشته و مناطق سنی نشین جدای از سرکوب و خفقان شدید جز محروم ترین مناطق کشور محسوب می گردند که از توسعه نیافتگی ،فقر و تبعیض شدید رنج می برند.
 صدور حکم قتل عام جدید شهروندان سنی مذهب ( در پی «الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر» که منجر به کاهش موارد اعدام در این جرایم می‌شود_ رئیس قوه قضائیه دستور داده تا زندانی‌های اهل سنت محکوم به حمل مواد مخدرهر چه سریع‌تر اعدام شده تا مشمول قانون جدید مصوب مجلس شورای اسلامی نشوند)موجب نگرانی شدید علما،اندیشمندان و مردم شده است.با توجه به پیشینه صدور فرمان قتل عام در دهه شصت و اعدام هزاران شهروند ایرانی در زندانهای مختلف این نگرانی وجود دارد که صدها زندانی اهل سنت که در رابطه با اتهام مواد مخدر دوران محکومیت خود را می گذارنند و یا بلاتکلیف می باشند نیز شامل این دستور قتل عام قرار گرفته و به دار آویخته شوند.
روند قضایی کشور دچار نقص ودستگاه قضایی کشور یکی از ناقض ترین ارگانها در رابطه با نقض حقوق بشر است.با توجه به دشمنی رژیم فاشیست مذهبی در دشمنی با مذاهب غیر منجمله اهل سنت این نگرانی تشدید شده است تا جاییکه مولانا عبدالحمید معتدل ترین روحانی اهل سنت و در جایگاه رهبری اهل سنت طی نامه ای به رهبری نظام خواستار ممانعت از این حکم محرمانه قتل عام زندانیان سنی مذهب گشته است.
در خواستی که بنظر نمی رسد التفاتی به آن شود و مانع از اجرای دستور قتل عام رئیس قوه قضاییه رژیم شود.
در طی بیش از سه دهه عمر رژیم تمامی دستورات از طریق رهبری رژیم بعنوان حاکم مطلقه صادر گشته است .

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here