کشته شدن یکی از مالباختگان کیشکور خودرو در کهیر کنارک

0
1228

عزیز هوتی یکی از مالباختگان کیشکور خودرو توسط مالباخته دیگر به نام م . نیکشهری کشته شد.

 بلوچی: عزیز هوتی فرزند محمد امین یکی از مالباختگان کیشکور خودرو که با شراکت، م . نیکشهری تعدادی خودرو از کیشکور خودرو به عنوان تحویل کوتاه مدت خریده و به مردم با همین شرایط فروخته بودند در ادامه اختلافات و عدم رسیدگی دولت به موضوع اختلاس، توسط شریک تجاری خود به قتل رسید.

بنابر گزارش های رسیده به کمپین فعالین بلوچ، عزیز هوتی با شرایط با شراکت م . نیکشهری با شرایط تحویل کوتاه مدت خودرو پژو از ” کیشکور خودر” خودرو خریداری کرده و با همین شرایط پیش فروش کرده است با فرار آقای میرمحمدی صاحب کیشکور خودرو مالباختگان برای گرفتن پول خود به عزیز هوتی مراجعه کرده اند و او توانسته بود مقداری از پول مالباختگان با فروش اموال خود برگرداند.

این مالباخته اما با مراجعه به شریک مالباخته دیگر خود از او خواسته بود که با هم پول کسانی که از آنها خودرو با شرایط تحویل کوتاه مدت خریده اند را برگردانند که م . نیکشهری با او درگیر شده و او را به قتل رسانده است.

گفتنی‌ است که در منطقه بلوچستان، یک کلاهبرداربه نام میر محمدی با عنوان تحویل کوتاه ‌مدت خودروهای سواری ایرانی بدون هیچ‌ محدودیتی و تحویل ۴۵ روزه، از هزاران نفر از قشر کم بضاعت و متوسط جامعه صدها میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود که این امر منجر به درگیری طائفه ای در برخی از مناطق استان سیستان و بلوچستان شده است.

در هفته نیروی انتظامی سردار حسین رحیمی اعلام کرد که: کلاهبردار میلیاردی جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شد اما مردم مالباخته هنوز به پول خود نرسیده اند و در این مدت اختلافات میان مردم هم بالا گرفته است.

برخی از مالباختگان نیز از چرایی عدم رسیدگی موضوع پس از دوماه بازداشت میرمحمدی می پرسند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here