حزب مردم بلوچستان ترور احمد مولی توسط عوامل جمهوری اسلامی ایران را بشدت محکوم میکند.

0
1494

حزب مردم بلوچستان ترور احمد مولی توسط عوامل جمهوری اسلامی  ایران را بشدت محکوم میکند.

احمد مولی نیسی یکی از رهبران جنبش آزادیبخش الاحواز روز چهارشنبه هشتم نوامبر 2017 هنگام بازگشت از یک مراسم در مقابل درب منزل خود در شهر لاهه هلند مورد حمله تروریستهای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و به شهادت رسید.

جمهوری اسلامی ایران از زمان روی کار آمدن تاکنون بیش از سیصد نفر از فعالان و رهبران اپوزیسیون ایرانی را در اروپا ترور کرده است.

احمد مولی ده سال است در شهر لاهه که پایتخت صلح نامیده میشود و دیوان بین المللی عالی لاهه در آن قرار دارد زندگی کرده است. شهید احمد مولی یکی از رهبران سیاسی حرکـت النضال التحریر الاحواز بودند.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با ترور احمد مولی نیسی پروژه جدیدی را برای ترور شخصیتها و فعالان سیاسی خارج از کشور را دنبال می کند. ترور همیشه یکی از حربه های اصلی حکومت ایران برای حذف فیزیکی مخالفان سیاسی بوده است. پروژه ترورشخصیت سیاسی حق طلب ملت های خارج از حاکمیت توسط جمهوری اسلامی را با آگاهی رسانی، افشاگری متحدانه در سطح بین المللی میتوان خنثی نمود.

حزب مردم بلوچستان این عمل جنایتکارانه تروریستها دولتی ایران و حامیان آنها را در بشهادت رساندن احمد مولی نیسی شدیدا محکوم میکند و خود را در غم خانواده ، دوستان و جنبش آزادیبخش الاحواز شریک میداند و این ضایعه بزرگ را به ملت عرب الاحواز تسلیت می گوید.

حزب مردم بلوچستان

10 نوامبر 2017

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here