همت موسسه های مردمی برای کمک به سیل زدگان

0
845
مؤسسه خیریه محسنین، که زیر نظر دارالعلوم زاهدان فعالیت می‌کند، کمک‌های غیرنقدی مردمی را بین سیل‌زدگان شهرهای جنوب استان سیستان‌وبلوچستان توزیع کرد.
به گزارش سنی‌آنلاین، مؤسسه خیریه محسنین گزارش داد، به دنبال بارش‌های اخیر در جنوب سیستان‌وبلوچستان که در برخی از این مناطق خسارت‌های زیادی به منازل مسکونی وارد کرده است، موسسه خیریه محسنین زاهدان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آسب‌دیدگان این مناطق نمود.
این گزارش در ادامه می‌افزاید: هیئت‌مدیره مؤسسه خیریه محسنین زاهدان پس از تشکیل جلسه در موضوع سیل‌زدگان جنوب استان، گروهی ازجمله دو تن از اعضای هیئت‌مدیره را به همراه مقادیری مواد غذایی شامل 2000 کنسرو لوبیا، 2000 کنسرو تن ماهی، 6600 بطری آب معدنی، 1000 قرص نان و مقادیر قابل توجهی پتو و زیرانداز به مناطق سیل‌زده اعزام کرد.
مؤسسه مذکور همچنین در گزارش خود آورده است: با توجه به گستردگی مناطق و روستاهای آسیب‌دیده بر اثر بارندگی و سیل، توزیع کمک‌های مردمی بیشتر به مناطقی معطوف شد که بیشترین آسیب را متحمل شده‌اند، که این کمک‌ها بین آسیب‌دیدگان روستاهای اطراف شهرستان قصرقند توزیع شدند.
بنا به گزارش‌های محلی، توزیع بسته‌های غذایی بین آسیب‌دیدگان این مناطق سبب خوشحالی آنان شده و دعای خیر مردم را برای خیّرین و دست‌اندرکاران مؤسسه خیریه محسنین به دنبال داشته است.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here