دستگیری یک حوان احوازی به علت فعالیتهای سیاسی برادرش در خارج

0
1002

دستگیری و بازداشت فعالین سیاسی و مدنی و شهروندان عادی الاحواز از سوی وزارت اطلاعات و دستگاههای امنیتی جمهوری اسلامی ادامه دارد.

مروفایتی: بنا بر گزارش رسیده به سازمان حقوق بشر کوردستان- روژهلات، در ادامه بازداشت شهروندان الاحوازی، یک جوان دیگر این شهر از سوی نیروهای وزارت اطلاعات در الاحواز بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل شده است.

بنا بر این گزارش، ساعت 5 بامداد روز پنج شنبه 2 ژانویه برابر با 12 بهمن ماه 1396 شمسی، داوود ناصر الخرجی، 28 ساله، متاهل و ساکن شهر الاحواز از سوی نیروهای وزارت اطلاعات در منزل شخصی خود دستگیر شده است.

یک منبع مطلع در اینباره به سازمان حقوق بشر کوردستان- روژهلات گفت، “سه دستگاه خودروی وزارت اطلاعات ساعت 5 سپیده دم روز پنج شنبه به منزل داوود ناصر الخرجی یورش برده و وی را دستگیر و به مکان نامشخصی انتقال داده اند”.

بر اساس اظهارات این منبع موثق و مطلع، داوود ناصر الخرجی جهت فشار بر برادرش ” دانیال خزرجی ابوسجاد” در خارج از ایران و فعالیتهای سیاسی و حقوق بشری وی دستگیر و بازداشت شده است.

این منبع موثق گفت: “پیش از این نیز وزارت اطلاعات از طرق مختلفی سعی بر خاتمه دادن به فعالیتهای دانیال خزرجی ابوسجاد نموده است.

تاکنون از مکان مورد انتقال و وضعیت روحی و جسمانی و سرنوشت این جوان الاحوازی خبری در دست نیست.