رژیم ایران با شیوه جدید شکنجه به نام تخت معجزه از زندانیان اعتراف میگیرد

0
4513

در زندانهای ایران از شیوه های مختلف برای گرفتن اعتراف از زندانیان استفاده میشود! دادن بیخوابیهای طولانی و ایجاد وحشت و انواع اقسام داروهای خوراکی و تزریقی و شکنجه های طاقت فرسا، بستن به میله پرچم در سوز سرما و در گرمای هوا نگه داشتن و .. از کارهایی است که وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران برای گرفتن اعتراف از زندانیان استفاده میکنند. شکنجه ها به قدری ادامه پیدا میکند که زندانی نگون بخت برای رهایی از دست شکنجه گر به هر آنچه که بازجو میخواهد اعتراف میکند و تازه ماجرا آغاز میشود!

روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه ۹۶ یک زندانی به نام منصور قلندرزرهی کاسب تعویض روغنی در اهل بلوچستان بعد از سه ماه سپری کردن در بازداشتگاه اداره اطلاعات زاهدان به بند بازگشت با آثار شکنجه فراوان بر بدنش طوریکه وی توان راه رفتن بر روی پاهایش را نداشته است. او تمام مدت در سلول انفرادی به سر برده و علاوه بر ضرب و شتم متداول برای اعتراف گیری از او از تخت معجزه هم استفاده کرده و او را مجبور به اعتراف کرده اند.

معجزه گر در این بازداشتگاه فردی به نام شیرداوود از پرسنل اداره اطلاعات است که زندانی را به اعتراف وا میدارد.

اتهام و جزییات پرونده زندانی۲۶ساله کماکان روشن نیست با اینحال بازجویی و بازپرسی او حول موضوع ارتباط و همکاری با “گروههای معاند نظام” بوده است.”

منصور قلندرزهی، اهل و ساکن منطقه بخشان سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان است. پیش از منصور زندانیان دیگری مانند محمد صابر ملک رییسی و عبدالکریم شه بخش و نور حسن زهی از ابزار شکنجه ای به نام تخت معجزه نام برده اند.