کولبر مجروح سردشتی در بیمارستان مهاباد جان باخت/ 4 کولبر دیگر نیز مجروح شده اند

0
1124

مروفایتی: به گزارش سازمان حقوق بشر کوردستان – روژهلات به نقل از وبسایت حقوق بشری کوردپا، یک کولبر جوان اهل شهرستان سردشت که بر اثر شلیک نیروهای انتظامی مجروح شده بود، در بیمارستان مهاباد جان باخت.

“زورار محمدی”، فرزند عبدالله، اهل روستای نلاس از توابع شهرستان سردشت، که بر اثر شلیک نیرهای انتظامی جمهوری اسلامی مجروح شده بود، پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان مهاباد، بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

زورار محمدی، کولبر جوان کورد اهل سردشت در منطقه کانی زرد از توابع شهرستان سردشت، مورد اصابت گلوله نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی قرار گرفته بود.

بر اساس این گزارش، طی چند روز گذشته، گروهی دیگر از کولبران کورد در منطقه مرزی “البیران” از توابع بخش “سرو” در شهرستان ارومیه، از سوی نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی هدف گلوله قرار گرفته و دو تن از کولبران اهل روستای “گول شیخان” از توابع بخش صومای و برادوست شهرستان ارومیه مجروح شده اند.

همچنین دو کولبر دیگر کورد اهل روستای “بانی” از توابع منطقه ترگور شهرستان ارومیه بنامهای “ناصر عمرزاده و “دکتر خوشرو”، بر اثر شلیک مستقیم نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی به شدت مجروح شده اند.