خانواده یک فعال مدنی از سوی سپاه پاسداران احواز تهدید شدند

0
1067

مروفایتی: خانواده سپیده قلیان فعال دانشجویی و مدنی که طی هفته جاری بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است از سوی ماموران اطلاعات سپاه احواز تهدید به علت پی گیری و رسانه ای شدن وضعیت وی، مورد تهدید واقع شده اند.

ماموران سپاه طی تماسی با خانواده این فعال مدنی، آنها را تهدید به سکوت کرده اند که طی آن، صدای ضبط شده وی را در حال گریه برایشان پخش نمودند تا با ایجاد رعب و وحشت در میان آنها، وادار به سکوتشان نمایند.

بر اساس گزارش ها، مامورين امنيتی خانواده این فعال مدنی را تهديد نموده اند كه تا اطلاع ثانوی اجازه پیگیری روند پرونده و کسب اطلاع در خصوص فرزندشان را ندارند که بدین جهت نگرانی ها درباره وضعیت وی تشدید شده است.

شامگاه جمعه ششم اسفندماه، ماموران امنیتی، سپیده قولیان متولد ۱۳۷۴، دانشجوی ترم چهارم رشته‌ی دامپزشکی در احواز و ساکن این شهر را در منزل پدری اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

بنا به‌ گفته‌ نزدیكان خانواده‌ قولیان، مامورانی که احتمالا از اطلاعات سپاه پاسداران بودند بعد از بازداشت سپیده به خانواده اش همراه تهدید گفته اند شما لازم نیست اقدامی کنید ما خودمان با شما تماس خواهیم گرفت.”

 در مورد دلایل احتمالی بازداشت خانم قولیان گفته‌ میشود: احتمالا به خاطر فعالیت وی در اینستاگرام و فعالیت های مدنی اش بوده است. اما به خانواده اش چیزی نگفته اند و هنوز خانواده اش از محل نگهداری و وضعیت او خبری نداشته و در نگرانی به سر می برند.”

 نیروهای امنیتی سپیده قلیان، جوان احوازی را شبانه بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کرده‌اند.

خانواده این جوان از سوی ارگان‌های امنیتی تهدید و وادار به سکوت شده‌اند.

از وضعیت و اتهامات وی تاکنون اطلاعی به دست نیامده است.