دستگیری شمار چشمگیری از اهالی روستای بیلو از سوی اداره اطلاعات مریوان

0
1401

مروفایتی: بنا بر گزارش مروفایتی به نقل از “ژینگه وان”، پس از نارضایتی مردم روستای “بیلو” از توابع شهرستان مریوان نسبت به انتقال زباله شهرستان مریوان به حاشیه سد “گاران”، اداره اطلاعات مریوان اقدام به دستگیری شمار کثیری از اهالی روستای “بیلو” نموده است که تاکنون هویت دستگیرشدگان نامشخص است.

خبرنگار ژینگه وان در این رابطه اعلام نموده است: “سپیده دم امروز شنبه 7 اسفندماه 1395 شمسی، نیروهای اداره اطلاعات به منازل تجمع کنندگان ناراضی این روستا یورش برده و آنها را دستگیر نموده و به مکان نامعلومی انتقال داده اند”.

بنابر این گزارش، مامورین اداره اطلاعات در حین دستگیری، اقدام به بی حرمتی و ضرب و شتم بازداشت شدگان و بی حرمتی به خانواده هایشان نموده اند.

این ناراضیان پنجم اسفندماه، در مقابل درب فرمانداری مریوان تجمع نموده و خواستار عدم انتقال زباله ها به حواشی این سد که محل زندگی انها می باشد شده بودند و مقامات این شهر نیز به آنها وعده داده بوند که در اسرع وقت نسبت به تقاضای آنها اقدام نمایند اما در اسرع وقت آنها را دستگیر نموده اند.

پیگیری خانواده دستگیر شدگان تا لحظه انتشار این خبر هیچگونه نتیجه ای در برنداشته است و وضعیت آنها نامعلوم و مبهم می باشد.