دو زخمى ويك کشته در اثر تيراندازى نيروهاى امنيتى جمهوری اسالامی در الفلاحية+فیلم

0
1099

مروفایتی: بنا به خبر جبهه دمكراتيك مردمى احواز شب روز گذشته ٩ فوريه ٢٠١٧، خبرى از شهر الفلاحيه (شادگان)، نيروهاى امنیتی جمهوری اسلامی، به سه شهروند احوازى به نام هاى حسين البوغبيش، سيد على موسوى و سيد مصطفى موسوى و بدون هيچ اخطار قبلیف شلیک نموده اند.

بنا بر این خبر، هر يك از سيد على موسوى و سيد مصطفى موسوى، از ناحيه پا مورد اصابت قرار گرفتند ولى حسن البوغبيش بعداز اصابت از ناحيه سر، کشته شده است.

یک منبع مطلع در اینباره چنین توضیح میدهد: “ساعت 6 غروب نيروهاى انتظامى در شهر فلاحيه يك موتور سوار بنام سيد على موسوى را دنبال مى كردند. كه بعد از دادن ايست اين شخص متوجه ايست نبوده و به طرف او در نزديكى پل عبودى در بازار معروف فلاحيه سوق التمر( بازار خرما) تير اندازى مى شود . در اين تيراندازى وسط بازار تير به شخص بى گناهى بنام حسن آلبوغبيش در ناحيه سر اصابت و در جا كشته مى شود و دو تن ديگر بنام سيد على موسوى و سيد مصطفى موسوى كه سوار موتور سيكلت بودند مجروح مى شوند. دليل تعقيب موتور توسط نيروى انتظامى تا كنون مشخص نيست.”

 اخيرا با افزايش چشم گير مبارزات مسلحانه در کوردستان و احواز، وزارت اطلاعات و نيروهاى امنيتى نيز در شهر فلاحيه احواز و بیشتر شهرهای کوردستان، از ترس هرگونه رويارويى واقعى با مبارزان کورد و عرب، از آشوب و ترس بعنوان اهرم فشار جهت ايجاد رعب ووحشت در شهرها، بهره می گیرند.