احراز هویت ٥ بازداشتی قربانی سناریوهای سپاه در کوردستان

0
920

مروڤایتی: هویت ٥ تن از شهروندانی که ١٥ آبانماه سالجاری توسط حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در شهرستان کامیاران دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شدند، احراز گردید.

هویت این ٥ شهروند کورد اهل کامیاران، ١ – حسین روحانی، فرزند قادر و اهل روستای کاشتر ٢ _ محمد صادقی فرزند معروف اهل روستای بزوش ٣ _ نامدار قربانی فرزند جعفر اهل روستای بزوش ٤ _ حیدر قربانی فرزند علی اهل روستای بزوش ٥ _ عبدالله پشابادی فرزند محمدعلی اهل روستای زیویه اعلام شده است.

گفته‌ها حاکی از بازداشت بیش از ١٢ جوان کورد توسط حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران رژیم می‌باشد، که فقط هویت ٥ تن از این افراد احراز گردیده است.

پیشتر نیز وبسایت‌های تغذیه شده از سوی دستگاه جاسوسی اطلاعات رژیم، بدون ذکر اسامی این افراد آنها را به قتل ٣ تن از عوامل مزدور سپاه متهم نموده بود.

بازداشت و متهم نمودن این افراد به کشتن افراد سپاهی در حالی از سوی رسانه‌های تغذیه شده‌ی اطلاحات مطرح می‌شود، که برخی منابع از تسویه حساب درون سازمانی در سپاه پاسداران خبر می‌دهند.

پیشتر وبسایت کوردستان میدیا، وابسته به حزب دمکرات از زمین گذاشتن اسلحه‌ از سوی برخی عوامل سپاه پاسداران در شماری از شهرهای کوردستان از جمله اشنویه و کامیاران خبر داده بود.

به دنبال انتشار این اخبار، شماری از افراد وابسته به سپاه پاسداران کشته شدند، که منابع محلی از جدایی این افراد از سپاه پاسداران خبر داده بودند.

در روزهای اخیر نیز، لاوه فرزین، فعال سیاسی کورد به خبرنگار روژی کورد اعلام کرده بود، در حالی سپاه پاسداران ٥ تن از جوانان روستای گاومیشگولی میاندوآب را به قتل هاشم زینالی متهم نموده است، که حتی وی قبل از کشته شدن، از سوی سپاه پاسداران خلع سلاح شده بود.