تجمع اعتراضی مردم اهواز بە وضعیت موجود

0
934

بە گزارش ژینگوان، مردم شهر اهواز طی برگزاری تجمع اعتراضی از صبح امروز تا کنون نسبت به بی تفاوتی مسئولان اهواز و مقامات دولتی مرتبط بە رسیدگی به معضل گرد و غبار، قطعی برق و مشکلات ناشی از مسائل زیست محیطی در این استان اعتراض خود را اعلام کردند و با سر دادن شعارهایی خواستار پاسخ گویی مسئولان ذیربط شده اند.

اعتراض کنندگان با سر دادن شعارهایی نسبت به انتقال آب  رودخانه کارون به استان های دیگر که سبب خشکی جلگه اهواز و تالاب های طبیعی این استان شده است، ابراز نگرانی کرده و خواستار استعفای برخی مسئولان دولتی مرتبط با موضوع محیط زیست هستند.

در میان شعارهایی که اعتراض کنندگان سر می دهند، خواستار استعفای فوری معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ایران اند.

گفتنی است که به دنبال بروز گرد و غبار از بامداد شنبه 11 فوریه در استان خوزستان ایران و قطع شدن برق، آب و تلفن 11 شهر که مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرد، حمید چیت‌چیان، وزیر نیروی این کشور وارد اهواز شد و به صورت اضطراری جلسه ستاد بحران در استانداری این استان تشکیل شد. چیت چیان هم چنین از طرف دولت ایران از مردم خوزستان عذرخواهی کرد.

This slideshow requires JavaScript.