دختر تیرانداز کورد در مسابقات سراسری تیراندازی با کمان در ایران، مدال نقرە را برگردن آویخت.

0
1705

شیلان تخت فیروزه، دختر تیرانداز کورد، اهل شهرستان سنندج در مسابقات سراسری تیراندازی با کمان، با حضور تیم‌های مشارکت کننده از ملیت‌های ایران در پایان رقابت های قهرمانانی تیراندازی با کمان سنتی، در اردبیل در بخش بزرگسالان مدال نقره را بر گردو آویخت و بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد.

هاوار: بنابە گزارش اداره کل ورزش و جوانان استان سنندج، مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان سنتی ایران، روز ۱۵ اردبهشت ۱۳۹۵ شمسی برابر با ۵ ماه مه ۲۰۱۸ میلادی، با مشارکت تیم‌های از ملیت‌های ایران با معرفی نفرات نخست در استان اردبیل به پایان رسید.

این دوره از مسابقات با حضور از 16 برگزیده کمان سنتی ایران همزمان با جشنواره ملی کوچ عشایری در شهرستان پیله سوار از استان اردبیل برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیراندازی با کمان، با مشارکت تیم‌های دختران و پسران بزرگ سال در هشت استان از ملیت‌های ایران، به مدت یک روز به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان سنتی ایران “شیلان تخت فیروزه” دختر کماندار کوردستانی اهل شهرستان سنندج، مدال نقره را بر گردن آویخت و بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد.

گفتنی است، تیم استان سنندج با دو شرکت کننده در این مسابقات با حضور تیم‌های دیگری از ملیت‌های ایران شرکت کرد، کە یک مدال نقره را کسب خود کرد و در مقام دوم ایران قرار گرفت.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here