زن خیر سنندجی دو زندانی جرائم غیر عمد را به آغوش خانواده هایشان بازگرداند

0
1080

مدیرکل زندان‌های استان سنندج از آزادی 2 زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد با کمک یکی از خیرین زن سنندجی که خواسته است نام فاش نشود، خبر داد.

هاوار: اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندانهای استان سنندج در این خصوص به “آفتاب دل” گفته است: این زن سنندجی پس از آشنایی با اهداف خداپسندانه ستاد دیه تصمیم گرفت تا مبلغ 30 میلیون ریال نذر خود را برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دهد و به این ترتیب توانست با این کار خیرخواهانه، دو زندانی جرائم غیر عمد را از زندان آزاد و خانواده های آنها را نیز خوشحال نماید.
ابراهیمی در این خصوص گفته است: خوشبختانه با توجه به اقدامات صورت گرفته، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان کردستان به یک فرهنگ حسنه تبدیل شده است و مردم، این حامیان اصلی ستاد دیه همواره در کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد این قشر آسیب پذیر جامعه، حضوری فعال از خود نشان داده اند.
مدیرکل زندانهای استان سنندج و عضو هیأت امناء ستاددیه استان همچنین از کمک 670 میلیون تومانی خیرین در سال گذشته جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد سخن به میان آورد و بیان داشت: در سال 1394 مردم نیک اندیش کردستانی با کمک های خود تواستنتد 167 زندانی جرائم غیر عمد را به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردانند.

 

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here