اعتصاب غذای چند پناهجوی ایرانی در کمپ پناهندگی در کشور دانمارک

0
9824

هانا: بنا به گزارش رسیده به خبرگزاری هانا، چندین پناهجوی ایرانی در کمپ پناهندگی “کیسته گوی” در کشور دانمارک دست به اعتصاب غذا زده اند.
این پناهجویان که مدت زیادی است در این کمپ پناهندگی در کشور دانمارک به صورت بلاتکلیف به سر می برند، در اعتراض به شرایط سخت زندگی در این کمپ سربسته و همچنین بی جواب ماندن درخواست پناهندگیشان برای اقامت در این کشور بعد از مدت طولانی، از چند روز پیش دست به اعتصاب غذا زده اند.

نماینده این پناهجویان متحصن به خبرگزاری هانا گفت: که ما در اعتراض به این شرایط و برای اینکه به درخواست پناهندگی ما هرچه زودتر رسیدگی شود و از این وضعیت بلاتکلیفی و شرایط سخت کمپ نجات پیدا کنیم، دست به اعتصاب غذا زده ایم تا بدینگونه توجه مقامات اداره مهاجرت دانمارک و مجامع حقوق بشری را به این شرایط سخت جلب کنیم.
اسامی برخی از این پناهجویان متحصن که دست به اعتصاب غذا زده اند، بدین گونه می باشد:

١- میلاد علیمرادی
٢- احسان حایاک
٣- حسین مرادی
٤- ناصر ساعد
٥- صلاح الدین افسونگر
٦- علی نجفی
٧- سامان نجفی

گفتنی است بعد از موج مهاجرتی که دو سال پیش به سمت اروپای غربی شروع شد، بسیاری از پناهجویان ایرانی که همراه با این موج به سمت اروپا رفتند، همچنان بعد از گذشت دو سال از رسیدن به این کشورها، در کمپهای پناهندگی و در شرایط بسیار بدی زندگی میکنند و بسیاری از آنان همچنان در بلاتکلیفی به سر میبرند.

This slideshow requires JavaScript.

 

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here