جسد پناهنده 20 ساله ایرانی در شمال تورنتو پیدا شد

0
2026

هانا: بنا بر اخبار منتشره، پیکر بی جان جوان بیست ساله‌ای بنام گیلداد امینی کوچصفهانی٬ دوشنبه شب گذشته در کنار جاده‌ای در منطقه ریچموندهیل (شمال تورنتو) پیدا شد.

اداره پلیس منطقه یورک در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شامگاه دوشنبه گزارشی در مورد پیدا شدن مرد جوانی که در کنار جاده افتاده است دریافت می‌کند. ماموران پلیس با حضور در محل واقعه٬ در خیابان Redstone نزدیک خیابان‌های الگین میلز و لزلی با بدن مجروح شده جوانی روبرو می‌شوند که نشانه‌‌ای از زنده بودن نداشته است. با انتقال سریع جوان به بیمارستان مرگ او براثر چند ضربه چاقو تایید و هویت او گیلداد امینی کوچصفهانی٬ ۲۰ ساله٬ ساکن منطقه East Gwillimbury اعلام می شود.

 براساس اطلاعیه‌ای که توسط اداره پلیس منطقه یورک منتشر شده٬ تعدادی شاهد در رابطه با این واقعه با پلیس صحبت کرده‌اند. پلیس از افراد دیگری که یا شاهد این قتل بوده‌اند و یا در شب حادثه از محل واقعه عبور کرده‌اند و یا تصویرهای ویدیویی از اطراف محل قتل در اختیار دارند خواسته است با پلیس تماس بگیرند.

تا ظهر سه شنبه پلیس خبری در باره بازداشت فرد یا افرادی در رابطه با این قتل منتشر نکرده بود.

اخبار منتشره و گزارشات حاکی از افزایش رفتارهای نژادپرستانه در تورنتو میباشد.

دو رویداد آتش سوزی مشکوک٬ در مسجدی در شمال غربی تورنتو٬ و مشاهد نقاشی‌های دیواری به شکل صلیب شکسته نازی‌های آلمان٬ در یکی از کلاس‌های دانشگاه یورک٬در فاصله چند ساعت٬ آیا نشانه‌های مشخص افزایش و گسترش رفتارهای نژادپرستانه در یکی از بزرگترین شهرهای چند فرهنگی جهان است.

 

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here