دیپورت ٨٠ هزار پناهجو از آلمان در سال ٢٠١٦

0
1760

دولت آلمان اعلام کرده که در سال گذشته میلادی بیش از ۸۰ هزار تن از کسانی که درخواست پناهندگی‌شان در این کشور رد شده، پس فرستاده شده‌اند. این رقم رکوردی تازه است. انتظار می‌رود که شمار این افراد باز هم افزایش یابد.

نشریه آلمانی “بیلد آم زونتاگ” روز یکشنبه (۱۹ فوریه/ اول اسفند) به نقل از پتر آلتمایر، هماهنگ‌کننده‌ی رسیدگی به امور پناهجویان گزارش داد که در سال گذشته میلادی بیش از ۸۰ هزار تن از متقاضانی که درخواست پناهندگی آنها در آلمان رد شده، به کشورشان باز پس فرستاده شده‌اند.

او از ثبت رکوردی تازه سخن گفت و تصریح کرد که این رقم در سال جاری میلادی بار دیگر افزایش خواهد یافت و آلمان شاهد رکوردی جدید در پس فرستادن متقاضیان پناهندگی خواهد بود.

آلتمایر گفت که “به ویژه پناهجویان بزهکار و همچنین کسانی که وجود آنها خطری برای امنیت آلمان تلقی می‌شده، از این کشور اخراج و به وطنشان باز پس فرستاده شده‌اند”.

طبق اظهارات هماهنگ‌کننده رسیدگی به امور پناهجویان در آلمان، در سال گذشته میلادی در مورد مجموعا ۷۰۰ هزار درخواست پناهندگی در آلمان تصمیم‌گیری شده که به حدود ۳۰۰ هزار تقاضا پاسخ منفی داده شده است.
این مقام آلمانی ضمن اشاره به این موضوع گفت: «ما قصد داریم که این ۳۰۰ هزار نفر را هر چه سریع‌تر باز پس بفرستیم، چرا که در غیر این صورت سبب خواهیم شد که اعتماد به قانونمندی کشورمان آسیب ببیند.»

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here