یک پناهجوی ایرانی در شهر “نوشهیر” ترکیه، دوست خود را به خاطر پول به قتل رساند

0
11129

خبرگزاری هانا:
بنا به خبر خبرگزاری هانا، پناهجویی به اسم “رضا کیایی” ساکن نوشهیر ترکیه، دوست پناهجوی خود به نام “کیوان کریمی” را به قتل رسانده است. خانم “سمیه آشناور” همسر مقتول درباره جزئیات این حادثه به سایت خبرگزاری هانا گفت:
همسرم به کار صرافی مشغول بود و متصدی صرافی “رها” بود. وی روز دوشنبه تاریخ ٥ سپتامبر، ساعت ٩:٣٠ صبح، مطابق معمول و برای انجام امورات کاری از منزل خارج شد، من ساعت ١٠:٣٠ به او زنگ زدم که موبایلش خاموش بود. با تاریک شدن هوا و برنگشتن وی به خانه نگران شدم، تا اینکه ساعت ١١ شب ماشینش را در کوچه ای نزدیک خانه دوستش به اسم “رضا کیایی” و ٥٠ متری منزل وی پیدا کردیم در حالیکه سویچ بر روی آن بود و درهای خودرو باز بود.
خانم آشناور در ادامه گفت: من همان شب به پلیس مراجعه کردم و جریان را بازگو کردم و با توجه به اینکه شوهر من در آن روز حدود ٤٠ تا ٥٠  هزار لیر پول ترکیه همراهش بود تا به مشتریان برساند، بیشتر نگران شدم و به پلیس گفتم که من خیلی نگرانم و به دوست شوهرم “رضا کیایی” مشکوکم، با توجه به حمل مبلغ زیاد توسط شوهرم و اینکه ماشینش نزدیک خانه دوستش پیدا شده بود، اما پلیس قضیه را زیاد جدی نگرفت و گفت: که احتمالا شوهرم برای تفریح و مسافرت به جایی رفته است.

رضا کیایی، قاتلی که دوست خود را به خاطر پول به قتل رساند
رضا کیایی، قاتلی که دوست خود را به خاطر پول به قتل رساند

با توجه به آنکه در نزدیکی خانه قاتل، دوربین های مداربسته زیادی وجود دارد که میتوانستند آنها را چک کنند، اما پلیس به این دلیل که این امر مستلزم دستور مقامات قضایی است، از این امر اجتناب کرد.

خانم “آشناور” همسر مقتول در ادامه به  سایت “هانا” اینگونه توضیح داد:
این قضیه حدود یک هفته ادامه داشت و ما ‌همچنان نگران بودیم و من پیش خودم فکر کردم که احتمالا شوهرم توسط پلیس به دلیلی بازداشت شده که هیچ خبری ازش نیست و پلیس هم قضیه را زیاد جدی نمی گیرد، تا اینکه از طریق ٢ نفر از دوستان شوهرم که به صورت اتفاقی از نزدیک منزل قاتل عبور میکنند، باخبر شدیم که پنجره های منزل قاتل باز بوده و بوی بسیار بدی از خانه اش به مشام میرسد، فورا پلیس را در جریان گذاشتیم و آنان بعد از گرفتن مجوزهای لازم با حکم قضایی وارد خانه شدند و آنجا با جنازه متلاشی شده همسرم مواجه میشوند.

خانم “آشناور” که دارای یک دختر خردسال پنج ساله است، در ادامه گفت:
پلیس متوجه میشود که علاوه بر پول نقد، گوشی موبایل، زنجیر طلا و ساعت گران قیمت همسرم نیز مفقود شده است و بنابراین حکم بازداشت “رضا کیایی” گرفته میشود و پلیس در تحقیقات خود متوجه میشود که قاتل چند روز قبل به شهر “آلانیا” سفر کرده که با هماهنگی با پلیس “آلانیا” ، آنان اقدام به بستن ورودی و خروجیهای شهر میکنند و نهایتا قاتل را در هتلی در همین شهر دستگیر میکنند و برای بازجویی و اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شهر “نوشهیر” می دهند.گفتنی است تا لحظه تنظیم این خبر، قاتل همچنان در بازداشت پلیس به سر می برد.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here