تجمع برخی از مالباختگان کیشکور خودرو در برابری فرمانداری سرباز

0
1322

تعدادی از معترضان به عدم رسیدگی به وضعیت مالباختگان کیشکور خودرو در مقابل فرمانداری سرباز تجمع کردند.

روز شنبه ۲۳ دی تعدادی از مالباختگان جریان کلاهبرداری میلیاردی “کیشکور خودرو” در مقابل فرمانداری و دادگستری شهرستان سرباز تجمع کردند.

شاکیان مالباخته جریان کیشکور خودرو به روند پرونده کلاهبردار تهرانی احمد میرمحمدی اعتراض کردند.

تجمع کنندگان با بدست گرفتن پلاکارد از “عدم حساسیت و عدم رسیدگی جدی به پرونده متهم کلاهبرداری میلیاردی میرمحمدی پس از گذشت ۱۸ ماه” اعتراض کردند.

این شاکیان گفتند: متاسفانه دادستان استان علی رغم همه قولهایی که به مردم مظلوم بلوچ برای مختومه نمودن پرونده و برگشت سرمایه مردم مظلوم استان دادند و بارها و بارها در رسانه ها اعلام نمودند که به زودی اموال مردم برگشت خواهد شد ولی متاسفانه بعد از گذشت ۱۸ ماه از شکایت بر علیه کلاهبردار احمد میرمحمدی ما تابحال همچین عزمی در دادستانی استان و سیستم قضایی مشاهده نکردیم.

آنها همچنین گفتند: اخباری عحیبی از گوشه و کنار مبنی بر آزادی کلاهبردار توسط دادستانی به بهانه های واهی شنیده شده است.

خردادماه امسال -هفت ماه پیش- دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: پرونده کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان “کیشکور خودرو” در حال تکمیل است و ظرف یک ماه آینده برای صدور حکم در اختیار دادگاه قرار می‌گیرد اما تاکنون هیچ خبری نشده است.

موحدی راد تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان ۸۵ نفر به صورت مستقیم از مدیر «کیشکور خودرو» شکایت کرده‌اند که با محاسبه افراد واسطه تعداد شاکیان این پرونده در سیستان و بلوچستان حدود ۵۰۰ نفر است.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here