گزارشی از آخرین وضعیت مولابخش بلوچ؛ انتقال به زندان مرکزی زاهدان

0
1143

طی روزهای گذشته، یک زندانی که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق “همکاری با گروه های مخالف نظام” بازداشت شده بود، از بازداشتگاهی در چابهار به زندان مرکزی زاهدان منتقل شد.

طی روزهای گذشته، زندانی “مولابخش بلوچ”، حدودآ ۲۷ ساله که به اتهام “همکاری با گروه های ضد نظام” بازداشت شده بود، از بازداشتگاهی در چابهار به زندان مرکزی زاهدان منتقل شد.

یک منبع مطلع با تایید این خبر به گزارشگر هرانا گفت: “مولابخش بلوچ، حدودآ ۲۷ ساله شغلش چوپانی بوده و در “در ترمینال چابهار” دستگیر شده است، وی اهل یکی از روستاهای چابهار است”.

این منبع در ادامه افزود: “اتهام مولابخش بلوچ، همکاری با گروه های ضد نظام است، ۵ روز در اطلاعات چابهار بوده و خیلی کتک خورده و شکنجه شده و بعد ۵ روز منتقلش کردن به زندان چابهار، حدود یک ماه و بیست و پنچ روز در زندان چابهار بوده و بعدش انتقالش دادن به زندان مرکزی زاهدان”.

منبع مطلع به نقل از مولابخش بلوچ در توضیح دلایل بازداشت می گوید: “من چوپان بودم و چند گوسفند داشتم یک روز یک بسیجی محلی از من گوسفندی خواست که بر سر قیمت باهم به مشکل خوردیم و من گوسفند ندادم بعد چند روز همان فرد گزارش من را داده به اتهام همکاری با گروههای مخالف نظام”.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here