ماجرای فیش میلیاردی برق در گشت سیتان و بلوچستان؛ صدور قبض ۴۴ میلیاردی برای یک خانواده

0
1311

هزینه برق مصرفی میلیاردی یک خانواده گشتی تعجب همه را در این شهر به دنبال داشت که مدیر اداره برق شهرستان در این خصوص گفت: احتمالا اشتباهی رخ داده است.

به گزارش عصرهامون به نقل از شستون، شب گذشته انتشار تصویری از پیامک ارسالی از سوی اداره برق به یکی از شهروندان گشتی شگفتی همه را بر انگیخت و به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این شهروند گشتی در گفت و گو با شستون اظهار داشت: هزینه برق مصرفی منزلش در سه دوره که از طریق پیامک ارسال شده است، ۴۴ میلیارد و ۹۴۳ میلیون و ۴۶۴هزار و ۳۱۱ ریال است.

وی هزینه برق مصرفی ماه گذشته خود را بیش از ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد که در ماه‌های اخیر این مبلغ نیز کمتر بوده است.

در ادامه با پیگیری هایی که خبرنگار شستون از محمد رفیع شجاعی مدیر اداره برق سراوان داشت، وی گفت: برای برق مصرفی این‌ دوره مشترکین شهرستان تا کنون فیش چاپ نشده و قرائت کنتور های برق شهر گشت انجام نشده است.

مدیر اداره برق شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: پیامک فقط برای تعدادی از مشترکین که بدهی قبلی داشته‌اند ارسال شده است تا در موعد مقرر هزینه مصرفی خود را پرداخت کنند.

شجاعی اذعان داشت: احتمالا اشتباهی رخ داده است و فردا فرد مورد نظر شماره اشتراک خود را جهت پیگیری موضوع به اداره برق تحویل دهد.

وی در پایان و با مشاهده پیامک ارسالی و با توجه به عدم پرداخت هزینه برق مصرفی در سه دوره، تصریح کرد: مشترک هزینه برق مصرفی را اشتباه خوانده است چرا که ارقام بعد از ممیز لحاظ نمی شود و وی باید مبلغ ۴۵۰ هزار تومان را پرداخت کند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here