زندانی سیاسی جوان که مورد اصابت گلوله ماموران اطلاعات قرار گرفته بدون درمان در زندان رها شده است

0
1666
 بنا به گزارشات رسیده جوانی که هدف گلوله ماموران اداره اطلاعات قرار گرفته بود بیش از ۱۰ روز است که بدون درمان در زندان به حال خویش رها شده است.
 حدود ۱۰ روز پیش زندانی سیاسی محمدجان عزیزی حدودا ۲۰ ساله در حالی که سوار بر موتورسیکلت بود در شهر قصر قند استان سیستان و بلوچستان هدف گلوله ماموران اداره اطلاعات قرار گرفت و از ناحیه دست بشدت زخمی گردید.
 ماموران او را دستگیر و به اداره اطلاعات زاهدان منتقل نمودند و اخیرا او را در حالی که زخمی است بدون هیچگونه درمانی به بند ۱ زندان مرکزی زاهدان منتقل کرده اند.
 دست وی بدلیل عدم درمان دچار عفونت شده است و همچنان بدون درمان در زندان به حال خویش رها شده است.این مسئله باعث شده است که وضعیت جسمی این زندانی حاد شود .
 از طرفی دیگر در ترمینال زاهدان ۳ تن دیگر از بستگان وی را دستگیر نمودند و ابتدا به اداره اطلاعات زاهدان و سپس به بند ۱ زندان مرکزی زاهدان منتقل شدند.
اسامی زندانیان سیاسی دستگیر شده به قرار زیر است : ۱ـ یاسر عزیزی ۱۷ ساله در ترمینال زاهدان دستگیر شد ابتدا به اداره اطلاعات و سپس به بند ۱ زندان زاهدان منتقل گردید.
 ۲ـ زندانی سیاسی داود عزیزی حدودا ۱۹ ساله ۳ـ زندانی سیاسی بنیامین عزیزی حدودا ۱۹ ساله زندانیان سیاسی نامبرده فوق در حالت بلاتکلیفی در بند ۱ زندان مرکزی زاهدان زندانی می باشند.
 آنها به دلیل اینکه اعضای خانواده هایش از فعالین سیاسی هستند به عنوان گروگان دستگیر شده اند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here