رنجنامه برادر زندانی سیاسی بلوچ به رئیس جمهور 

0
941

برادر مولوی امان الله بلوچی زندانی سیاسی بلوچی در نامه ای به حسن روحانی خواهان رسیدگی به پرونده برادرش شده است. وی در نامه خود نوشته است که از برادرش در زندان با شکنجه اعترافاتی مبنی بر مشارکت در اقدامات ضد امنیتی اخذ شده و برادرش با گذشت بیش از یک سال همچنان در بازداشت موقت است.

مولوی خلیل بلوچی برادر زندانی سیاسی بلوچ در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور ایران خواهان پیگیری پرونده برادرش توسط رئیس جمهور و خواهان آزادی وی شده است.

متن کامل این نامه را در ادامه بخوانید؛

“بسمه تعالی:
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آیت الله حسن روحانی.

سلام علیکم:

ضمن تبریک دهه‌ی مبارکه فجر انقلاب اسلامی به استحضار می‌رساند برادرم مولوی امین بلوچ زئی معروف به مولوی امان الله بلوچ زئی دارنده شماره شناسنامه: ۳۵۸۰۲۹۶۵۸۲ پس از فراغت از علوم حوزوی از حوزه علمیه منبع العلوم کوه ون در مکتب قرآنی حضرت عثمان ذی النورین ککدان دهستان کیشکور بخش کلات شهرستان سرباز مشغول تعلیم قرآن کریم بوده. کوچک‌ترین همکاری و نقشی با عوامل ضد انقلاب نداشته است.

متاسفانه برادرم در آذر ماه سال ۹۴ توسط ماموران وزارت اطلاعات در ایست بازرسی پل سرباز از موتور سیکلتش پیاده و بازداشت شده است. سپس با شکنجه اعترافاتی از وی مبنی بر مشارکت در اقدامات ضد امنیتی اخذ شده و از همان زمان در بازداشت موقت می باشد.

از آنجایی که خانواده ما مستضعف و بدون سایه پدر زندگی می کند تمام امید ما این فرزند بود که آن را در خدمت قرآن کریم و خدمت فرزندان مسلمین گماشته بودیم نهایتا خدمت ما را می کرد و تا هنگام بازداشت شدنش مرتکب جرمی نشده است.

امید دارم در این ایام مبارکه ظلم ستیزی مشمول لطف حضرتعالی شده دستور رسیدگی عاجل را به مسئولین مربوطه صادر و در صورت اثبات بی گناهی اش که به گواهی علماء معتمدین و مرتبطانش قطعا مرتکب جرم سیاسی و امنیتی و اجتماعی نشده است آزاد شود. ان شاالله که ما را از نگرانی نجات داده و مشمول الطاف بیشتر الهی و دعای خیر ما مظلومین شوید.

با تقدیر و تشکر فراوان:

خلیل الله بلوچی (برادر مولوی امین بلوچ زئی)”

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here