انتقاد مولوی نقشبندی نسبت به ممانعت از سفر مولانا عبدالحمید به استان های دیگر

1
1524

امام جمعه اهل سنت راسک در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان خواهان پیگیری رفع ممنوع السفر بودن مولانا عبدالحمید به استان های اهل سنت شد.

مولوی نقشنبدی در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان، خواهان پیگیری عدم ممانعت سفرهای استانی مولانا عبدالحمید، سهولت در سفرهای استعلاجی مردمان مرزنشین به پاکستان و آزادی جوانان نصیرآباد و مولوی امان الله کوهی و حافظ عبدالرحیم بلوچی شد.

امام جمعه راسک در این دیدار گفتند:” شاهد هستیم که شخصیتی مانند مولانا عبدالحمید فقط جهت شرکت کردن در یک نماز جنازه که اجری تعبدی هست منع کرده می شود، و استدعا داریم که در این راستا نیز پیگیری شود”.

وی در ادامه خواهان سهولت سفر مردمان مرزنشین برای سفر های استعلاجی به پاکستان شده و افزدند:” مردم این منطقه مرز نشین هستند و ممکنه برای خیلی از آن ها معالجه در پاکستان آسان تر باشد، و این که شما استاندار محترم می فرمائید که چرا برای معالجه به شهرهای ایران سفر نمی کنید، بسیاری از مردم ما در پاکستان خویشاوند و اقوام دارند که برایشان خیلی آسان تر و با هزینه ی کم تر تمام می شود. امید ماست که چاره ای برای مرز اندیشید و با این وضعیت تورم شهروندان بتوانند قوت معیشتی شان را فراهم نمایند”.

امام جمعه اهلسنت راسک در ادامه با بی اساس و واهی خواندن اتهامات وارده بر جوانان نصیرآباد و مولوی امان الله بلوچی و حافظ عبدالرحیم کوهی گفتند:” جناب آقای استاندار من بدون پرده عرض می کنم و این سخن تنها من نیست بلکه مردم بر همین باور هستند که همه ی اینها یک سری اتهامات بی اساس زده شدند، استدعا داریم روی این قضیه تمرکز بیشتری گردد و زمینه آزادسازی آنها فراهم گردد و به آغوش خانواده بازگردند”.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here