تجمع مال باختگان« کانون ازدواج آسان» مقابل مجتمع قضایی زاهدان

0
1339

جمعی از مالباختگان کانون ازدواج آسان صبح امروز مقابل مجتمع قضایی شهید نوری زاهدان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی عصرهامون، بهمن ماه 93 بود که کلاهبرداری 10 میلیارد تومانی در پوشش کانون ازدواج آسان در زاهدان سبب پلمپ این موسسه شد.

در پیگیری های انجام شده از سوی مسئولین مبلغ 8 میلیارد تومان از این کلاهبرداری به مال باختگان ارجاع داده شد.

چندی پیش مرزیه دادستان عمومی و انقلاب سابق زاهدان گفته بود که در زمینه دو میلیارد تومان دیگر باقی مانده نتوانستیم اموالی از متهم شناسایی کنیم و همکاری نکرد در نتیجه پرونده را تکمیل و برای صدور حکم به دادگاه ارجاع شده و بعد از صدور حکم پرونده برای اجرا به اجرای احکام دادسرا خواهد آمد.

به گفته باشگاه خبرنگاران جوان صبح امروز حدود صد نفر از مال باختگان کانون ازدواج آسان مقابل مجتمع قضایی شهید نوری تجمع تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

به گفته تجمع کنندگان قرار بود که امروز این مجتمع به پرونده آنها رسیدگی کند که دوباره برای 4 ماه دیگر برای آنها ابلاغیه صادر و موجب اعتراض آنها شد.

در تماسی که خبرنگار حقوقی و قضایی عصرهامون با محمد علی حمیدیان رییس دادگستری های عمومی انقلاب سیستان و بلوچستان جهت پیگیری این موضوع داشت، وی پاسخگوی تلفن خود نبود که این پایگاه خبری همچنان پیگیر این موضوع خواهد بود.

گفتنی است: در سال85 فردی با تاسیس موسسه تحت عنوان کانون ازدواج آسان با ثبت‌نام از شهروندان برای پرداخت وام ازدواج و تحویل خودرو و اعزام به عتبات عالیات از آنان پول دریافت کرد ولی به تعهدات خود عمل نکرده است.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here