اهانت رئیس اندرزگاه زاهدان به مولوی امان الله بلوچی

0
863

زندانیان بند ۳ زندان مرکزی زاهدان نسبت به اهانت رئیس اندرزگاه به مولوی امان الله بلوچی زندانی عقیدتی سیاسی این زندان اعتراض کردند.

رئیس اندرزگاه زاهدان معروف به آقای کریم کشته با اهانت به زندانی عقیدتی سیاسی که امامت نمازخانه بند ۳ زندان مرکزی زاهدان را به عهده دارد موجب اعتراض زندانیان بند ۳ این زندان شد.

بنابر گزارش های رسیده:” کریم کشته با توهین و بگو و مگو با مولوی امان الله بلوچی به وی گفته است که “ریش های خودت را باید کوتاه کنی یا خودمان این کار را می کنیم”.

بنابر گفته یک منبع مطلع: “زندانیان بند ۳ در مقابل توهین و تحقیر های رئیس اندرزگاه به حمایت از مولوی امان الله برخواستند و نزدیک بود وضعیت بند متشنج شود.”

بنابر گزارش های رسیده:” آقای کریم کشته در سال ۹۱ با توهین به مقدسات اهل سنت سبب شورش و اعتراض زندانیان شده بود زندانیان در سال ۹۱ با تظاهرات در زندان خواستار استعفاء آقای کریم کشته شده بودند که با دخالت دادستان و وعده پیگری مطالبات آنها زندانیان بند ۳ به اعتراضات خود پایان دادند در نتیجه اما معترضان روز بعد یکی یکی به قرنطینه منتقل و بسیاری از آنها به زندان های شهرستان های دیگر تبعید شدند”.

در سال ۹۳ نیز گزارش شده که:” آقای کریم کشته به مولوی نقشبندی زندانی سیاسی عقیدتی اهل سنت توهین کرده بود که با اعتراض زندانیان مواجه شده بود”

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here