طومار اعتراض آمیز کسبه بازار دوست محمد به صدور جریمه های سنگین اداره برق

0
1447

چند تن از مغازه داران شهر دوست محمد شهرستان هیرمند با امضای طومار اعتراض آمیز نسبت به صدور قبض و جریمه های سنگین اداره برق واکنش نشان دادند.

بلوچی :  ندای هیرمند در گزارشی نوشته‌ است : چندی قبل بود که با انتشار خبر ورود کارکنان اداره برق هیرمند به منازل مردم که به مشکلات  قبوض سنگین برق و همچنین زور و تهدید مامورین اداره برق اشاره داشت بر روی سایت خبری ندای هیرمند قرار گرفت.

با این حال پس از انتشار این خبر اداره برق شهرستان هیرمند هیچگونه واکنشی نسبت به این خبر نشان نداد و دلیل این اقدام مامورین برق را در هیچ رسانه ای عنوان نکرد.

پس از گذشت چند روز از بازدید مامورین اداره برق از چندین مغازه در سطح بازار شهر دوست محمد و اعلام قطع برق آنان به دلیل قدیمی بودن کنترل برق تعدادی از مغازه داران با امضاء طوماری اعتراض آمیز نارضایتی خود را اعلام کردند.

در این طومار آمده است که هزینه های گران برق مشکلات عمده ای بر دوش کسبه و بازاریان گذاشته است و اگر در اصلاح قبوض اداره برق اقدام نکنند مشترکین برق، اشتراک خود را قطع خواهند کرد و از شمع و فانوس برای روشنایی مغازه استفاده خواهند کرد.

یکی از کسبه بازار  مدعی شده است که جریمه ای بالغ بر یک میلیون چهارصد هزار تومان از سوی اداره برق به دلیل کینه توزی مامورین این اداره برای چندین تن از بازاریان سطح شهر دوست محمد صادر شده است که  مبلغ این جریمه برای مغازه هایی که در روز شاید زیر بیست هزار تومان درآمد داشته باشند بسیار بالاست.

این شخص میگوید: مامورین اداره برق شهرستان هیرمند علاوه بر تهدید و زور اکنون از طریق دیگر کمر کسبه بازار را خم کرده اند و با صدور جریمه های سنگین و در نهایت قطعی برق به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند.

وی ادامه داد: مغازه هایی که حتی نمیتوانند در روز درآمد یک وعده غذایی را فراهم کنند با جریمه های میلیونی از سوی اداره برق رو به رو میشوند که این خود ضربه محکمی به معیشت مردم خواهد بود.

با این حال امید است که مشکلات پیش روی مردم شهرستان هیرمند که همواره به آنها بیش از پیش اضافه می شود با پیگیری مسئولین امر از پیش رو برداشته شوند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here