بیمارستانی که مساحت و نامش بیمارستان است و اما امکاناتش در حد درمانگاه

0
921

بلوچی : شهرستان سرباز با جمعیت حدود دویست هزار نفر دو سال گذشته دارای یک بیمارستان شد، و این بیمارستان میرفت که مشکل مسیر طولانی مردمان این شهر برای درمان را بسامان برساند و از هزینه های گزاف سفر به شهرستان های همجوار برای درمان را از جیب خالی مردمان این شهرستان کم کند.
اما گویا اکنون پس از گذشت حدود دو سال از افتتاح آن هنوز هزینه های سفر درمانی به شهرستان های همجوار برای معالجه، دستانش را از جیب این مردم کوتاه نمیکند!!
مردم شهرستان سرباز میگویند این بیمارستان بجز از دیوارهای زیبا و سرامیک شده و منظره طبیعی آن چیزی دیگر برای درمانشان ندارد.
و هنوز مجبور هستند همچون سابق برای درمان بیماری هایشان به شهرهای دیگر سفر کند. مردم میگویند پس از گذشت دو سال از افتتاح بیمارستان هنوز ضروری ترین پزشکان در این بیمارستان یافت نمیشوند نبود پزشکان جراح، چشم، قلب، سونو گرافی، متخصص رادیولوژی، دیالیز، اسکن، بیهوشی و ارتوپد عملا این بیمارستان 32 تخت خوابی و نسبتا بزرگ را تبدیل به سازه ای بی مصرف در بخش درمانی کرده است. بیمارستان شهرستان سرباز با نام ولایت در تیرماه سال 93 در مساحتی به بزرگی سه هزار و سیصد متر مربع در شهر راسک افتتاح شد که هنوز در بخش نیروی انسانی شدیدا دچار مشکل میباشد.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here