رئیس قوه قضائیه ایران از کتک زدن یک دختر کم حجاب، توسط مٲمورین نیروهای امنیتی این رژیم حمایت کرد

0
705

صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه رژیم جمهوری اسلامی ایران از کتک زدن یک دختر که حجاب اجباری را رعایت نکرده و در کمپین “نه به حجاب اجباری” شرکت کرده بود، توسط مٲمورین نیروهای امنیتی رژیم، حمایت کرده است.

مروفایتی: طی روزهای گذشته دختری که حجاب اجباری را رعایت نکرده و در کمپین “نه به حجاب اجباری” شرکت کرده بود، توسط مٲمورین نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی ایران کتک زده شد.

در حالی که معاون حقوقی حسن روحانی، رئیس جمهور ایران و شماری از نمایندگان مجلس از کتک زدن این دختر توسط مٲمورین (گشت ارشاد) نیروهای امنیتی رژیم انتقاد کردند، رئیس قوه قضائیه رژیم از این کار غیر انسانی مٲمورین حکومت پشتبانی کرد و گفت: “نیروهای انتظامی نباید یک قدم هم عقب نشینی کنند”.

صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه رژیم روز دوشنبه اعلام کرد، نباید کسی در برابر مٲمورین ما ایستادگی کند و گفت: “نباید اجازه داد هرکسی در مقابل اقدامات قانونی نیروهای انتظامی مقاومت کند یا مٲموری را مورد اهانت قرار دهد”.

طی هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی ویدیوی منتشر شدە بود کە مٲمورین نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی ایران، دەست بە کتک زدن یک دختر جوان زدە بوندند، به دلیل این که حجاب اجباری را رعایت نکرده و در کمپین “نه به حجابی اجباری” شرکت کرده بود.

این کار غیر انسانی نیروهای امنیتی حکومت، اعتراض‌های گسترده‌ از جمله نمایندگان مجلس و انتقاد معاون حقوقی رئیس جمهوری خود رژیم را در پی داشت.

از طرفی دیگر عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، رژیم جمهوری اسلامی، نیز خواستار تحقیق درباره این موضوع شده، اما رئیس پلیس حکومت اخوندی هم از زنان و دختران ایران خواسته است که آنچه را “شئونات اجتماعی” می‌خوانند باید رعایت کنند.