سردشت امروز نیز شاهد مرگ کولبران بود+ویدئو

0
2083

مروفایتی: بنا به گزارش خبرنگار مروفایتی از سردشت، امروز جمعه، 11 فروردین ماه 1396 شمسی، شهرستان سردشت بار دیگر مرگ کولبر دیگری را بر اثر سقوط از ارتفاعات را نظاره گر بود.

بنا به گزارش خبرنگار ما، غروب امروز جمعه 11 فروردین ماه 1396 شمسی، یک کولبر 65 ساله کورد بنام عبدالله از اهالی روستای “کوربناو” سردشت، بر اثر سقوط از ارتفاعات در مرز “بیتوش” این شهرستان جان خود را از دست داد.

جسد این کولبر کورد به همت اهالی منطقه آلان سردشت منتقل شده است.

همچنین روز شنبه 5 فروردین ماه 1396 شمسی، دو کولبر دیگر در منطقه مرزی “شیخ سیله” از توابع منطقه “تازه آوا” در ثلاث باوه جانی، بر اثر شلیک مستقیم نیروهای هنگ مرزی و انتظامی این شهرستان به شدت مجروح شده اند.

هویت یکی از این دو کولبر، ،دولی رمضانی” اعلام شده است و وضعیت جسمی این دو کولبر مجروح، وخیم گزارش شده است.

از دیگر سوی، طی جند روز گذشته، چهار کولبر کورد در عین تعقیب و گریز از سوی نیروهای هنگ مرزی  شهرستان خوی و تلاش جهت متواری شدن در زیر بهمن مدفون شده اند و بر اثر آن جان خود را از دست داده اند، خبری که خبرنگاری دولتی ایسنا جهت انحراف افکار عمومی، بدون اشاره به تعقیب آنان از سوی نیروهای رژیم، آن را فقط ریزش بهمن عنوان کرده است.

بنا بر گزارش رسیده به مروفایتی، چها رکولبر کورد ساکن روستای “ترس آباد” خوی در عین تعقیب و گریز از سوی نیروهای هنگ مرزی این شهرستان جان از ارتفاعات سقوط نموده و جان خود را از دست داده اند.

هویت محرز شده این کولبران عبارت است از: بهروز عیسی زاده، قطب الدن احمدی، حسن سعیدی و مصطفی حافظ