عیسی سحرخیز روزنامه نگار در بیست و سومین روز اعتصاب غذا بیهوش شد

0
790

مروفایتی: عیسی سحرخیز روزنامه نگار و زندانی سیاسی در بیست و سومین روز اعتصاب غذای خود به علت ضعف شدید جسمی دچار سرگیجه و برخوردش به زمین شد.

به گزارش سحام٬ مهدی سحرخیز اعلام کرد که حال پدرش ظهر روز یکشنبه به هم خورده و در شرایط بحرانی، در بیست و سومین روز اعتصاب در آستانه در اتاقش از حال رفته است.

مراقبان این روزنامه نگار دستپاچه و نگران به کمکش بشتابند تا سرش به در و دیوار اصابت نکند.
با حضور یافتن کادر پزشکی و پرستاران سحرخیز به تختش انتقال بافت و مراقبت ها و بررسی های لازم برای کشف علت یا عوامل برور سرگیجه و علت سقوط به عمل آمد.

بررسی های مقدماتی کمبود مواد غذایی، انواع ویتامین و مواد حیاتی ناشی از اعتصاب غذا و دارو عامل تشدید بیماری های گوناگون این روزنامه نگار منتقد حاکمیت جمهوری اسلامی بوده است که روز یکشنبه به صورت بروز خفگی و آپنه تنفسی، افت میزان قند، جهش فشار خون و تنشن های سلول های درون بافتی بروز پبدا کرد.

مهدی سحرخیز همچنین اعلام کرد که پدرش روز گذشته نیز دچار بحران دیگری شد که به صورت کاهش فشار خون، افت و بی نظمی ضربان قلب و مشکل تنفسی جلوه گر شد.

عیسی سحرخیز اکنون در بیست و سومین روز اعتصاب غذای خود قرار دارد که قرار است در صورت عدم رسیدگی به خواسته های قانونی اش دست کم تا ۱۱ آبان ۹۵ سالگرد دستگیری ادامه یابد.