مرگ دومین زن باردار بر اثر قصور پزشکی طی 48 ساعت

0
1364

هاوار: بنا به گزارش رسیده به هاوار، نافیا داودی بانوی باردار اهل روستای ملونه ازتوابع منطقه سوما ی برادوست درارومیه به علت قصورپزشکی جان خود را ازدست داده است.

یکشنبه شب  “8 اسفند ماه” 1395 شمسی، نافیا داودی، بانوی باردار، به علت خون ریزی شدید ناشی از سهل انگاری و قصور پزشکی در حین زایمان در  کوثر ارومیه پس از ده روز از زایمان جان خود را ازدست داد.

همچنین روز شنبه ۷ اسفند ماه ۱۳۹۵ شمسی زن حوانی به نام سهیلا مولودی، ۳۱ ساله، اهل روستای ماضی بن از  توابع شهرستان سروآباد، همسر جلال محمدی، بر اثر بی توجهی و سهل انگاری پزشکان و پرستاران بیمارستان بوعلی شهرستان مریوان در حین زایمان جانش را از دست داد.

لیلا محمدی از فعالان حقوق زنان در این باره به هاوار گفته است: “پس از مشاجره لفظی بین جلال محمدی، همسر سیهلا مولودی با معصومه اردلان نیا، پزشک متخصص جراحی زنان و زایمان به خاطر شکوەی عادی شوهر متوفی که به دلیل آە و ناله همسرش رنج می برده است، پزشک از انجام وظیفەاش سرباز می زند، در ضمن پزشک نامبرده شوهر خود را نیز برای دعوا به بیمارستان فرا خوانده است و ایشان از موقعیت پدر نوزاد سوءاستفادە کردە و مشاجره به فحاشی و پرخاشگری کشیده است و دکتر مذکور مردم شهر مریوان را هم بی معرفت، قاتل، لات و چاقوکش خطاب کرده است”.

 

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here