احتمال دیپورت قریب الوقع یک پناهجوی ایرانی از آلمان

0
15470
بهروز نقشی
صفحه اول نامه ترک خاک آقای بهروز نقشی

هانا: نگرانی ها از احتمال دیپورت یک پناهجوی ایرانی از کشور آلمان شدت گرفته است.
به گزارش سایت خبری هانا و بنا به اطلاعات موثقی که از کشور آلمان به دست ما رسیده است،”بهروز نقشی” پناهجوی کورد ایرانی که مدت دو سال است از کشور آلمان تقاضای پناهندگی کرده است و در ایالت بایرن ساکن است، در آستانه دیپورت به ایران قرار دارد.

وی چندی پیش بعد از رد شدن پرونده پناهندگیش در نروژ به کشور آلمان رفته است، آنجا نیز تاکنون از تمام حقوق قانونی محروم شده و نامه ترک خاک آلمان رسما به ایشان ابلاغ شده است که باید تا روز ٢٠ آپریل خاک آلمان را ترک کند و اکنون نیز در کمپ دیپورتیهای این کشور است.
ایشان که متولد کرمانشاه و از فعالان کارگری و از معلمان اخراجی دهه شصت می باشند، پس از آزار و اذیت فراوان و تحت تعقیب قرار گرفتن از طرف پلیس ایران به ناچار مجبور به ترک کشور شد و در کشور آلمان سکنی گزید.
بنا به اطلاعاتی که به دست ما رسیده، وی در صورت دیپورت به ایران، با خطر شکنجه و زندان مواجه میشود و امنیت جانیش به خطر می افتد.
لذا ایشان و دوستانشان از تمامی آزادیخوهان و فعالین حقوق بشر، وکلا و سازمانهای مدافع پناهجویان در سراسر جهان خواستار حمایت از این پناهجو شده اند تا دیپورت ایشان متوقف و به ایشان حق پناهندگی از طرف دولت آلمان داده شود.
همچنین در همین راستا یک پتیشن تهیه شده که حمایت کنندگان میتوانند با امضای آن، خواهان رفع دیپورت ایشان شوند.

آدرس پتیشن برای امضا:
https://www.openpetition.de/petition/online/stoppt-die-abschiebung-von-behrouz-naghshi

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here