مرگ مشکوک یک پناهنده کورد ایرانی در کشور سویس

0
2313
هانا: بنا به گزارشات رسیده به هانا، یک پناهنده کورد ایرانی مقیم سویس به اسم “هوشیار امین زاده” ، به طرز مشکوکی در این کشور، فوت کرده است.
نامبرده که از سال ١٣٦٠ عضو حزب دمکرات کوردستان ایران بوده است، در اصل اهل بخش “سیلوانا” استان آذربایجان غربی است و مدت ١٨ سال بود که در سویس اقامت داشت.
“کامران رسولی” مسئول کمیته سویس حزب دمکرات کوردستان ایران، در یک گفتگوی اختصاصی به هانا اظهار داشت: بنا به اطلاعات ما، ایشان ٣ روز قبل از منزل خود خارج شده و مراجعت ننموده تا اینکه جسدش درحوالی شهر “افریتکون” از توابع ایالت ” زووگ” پیدا شده است.
“رسولی” همچنین خاطر نشان کرد: تا الان علت مرگ ایشان مشخص نشده و معلوم نیست به مرگ طبیعی فوت کرده یا علت چیز دیگری است.قرار است روز دوشنبه پلیس در این رابطه اطلاعات بدهد و ما هم منتظر اظهارات پلیس می مانیم.
بنا به اطلاعات رسیده، امروز شنبه ١٦ آبان، خانواده متوفی به منظور انجام آزمایش خون و بازجویی به اداره پلیس منتقل شده اند.
مسئول کمیته سویس حزب دمکرات کوردستان ایران، همچنین افزود: نامبرده عضو حزب بوده و قبلا هم هیچ مشکلی نداشته و تاکنون هیچ چیز برای ما قطعی نیست و تا اظهارنظر رسمی پلیس، هیچ صحبتی در مورد علت مرگ وی انجام نخواهیم داد.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here