اداره مهاجرت هلند اقامت دهها پناهنده ایرانی را باطل کرد

0
1961

دلیل پس گرفتن اقامت ها این بوده که اطلاعاتی که این دسته از پناهندگان در بدو درخواست خود ارائه داده و براساس آن موفق به دریافت جواب اقامت شدند با فعالیتهای فیسبوکی شان در تناقض قرار داشته است!

بنا به گزارش “خبرگزاری صدای مسیحیان ایران” ،در یکی دو هفته گذشته دهها پناهنده ایرانی که بین ۲ تا ۵ سال در هلند اقامت داشتند به دلیل تحقیق بخش تحقیقات دیجتالی اداره مهاجرت هلند و با هماهنگی پلیس بخش سایبری؛ جوابهای اقامت شان پس گرفته شده است.

دلیل پس گرفتن اقامت ها این بوده که اطلاعاتی که این دسته از پناهندگان در بدو درخواست خود ارائه داده و براساس آن موفق به دریافت جواب اقامت شدند با فعالیتهای فیسبوکی شان در تناقض قرار داشته و فعالیتها و اطلاعات فیسبوکی انها این ابهام را ایجاد کرده که انها به اداره مهاجرت دروغ گفته بودند.

در نامه های منفی اداره مهاجرت اشاره شده که در این تحقیقات پست ها، عکسها و حتی کامنت های انها بطور کامل رصد میشده است.

گزارش واحد تحقیقات دیجیتالی در حالی انجام گرفته که این کاربران صفحات فیسبوکی خود را خصوصی کرده و تنها دوستانشان میتوانستند از صفحات آنها دیدن کنند.

به عبارتی این نشان دهنده این است که حتی خصوصی کردن اطلاعات شخصی در فیسبوک نیز به معنی اطمینان از عدم دسترسی دولتها به اطلاعات فیسبوکی شما نیباشد.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here