سازمان جیش العدل در یک حمله موفق آمیز، یک پایگاه نظامی جمهوری اسلامی ایران تسخیر کرد.

0
2424

سازمان جیش العدل، یکی از سازمان های اپوزیسیون رژیم جمهوری اسلامی ایران در بلوچستان، شب دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ شمسی برابر با ۱٦ آپریل ۲۰۱۸ میلادی، در یک عملیات موفق آمیز، یک پایگاه رژیم جمهوری اسلامی ایران را به تسخیر در آورد و چندها تن از مزدوران رژیم را به هلاکت رساند.

روژی کورد: سازمان جیش العدل که یکی از سازمان های اپوزیسیون رژیم جمهوری اسلامی ایران در بلوچستان است، طی بیانیه‌ای اعلام کرد، در نیمه شب دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ شمسی برابر با ۱٦ آپریل ۲۰۱۸ میلادی، گردان شهید “نعمت الله توحید” در منطقه میرجاوه، ناحیه وش آپ و تالاپ در بلوچستان، در یک عملیات نظامی موفق آمیز به یک پایگاه مراقبتی رژیم ایران، ۸ تن از نیروهای رژیم را کشته و پایگاه را تسخیر کرده‌اند.

گردان شهید “نعمت الله توحید” در منطقه میرجاوه

در بیانیه سازمان جیش العدل آمده: “فداییان عدل پس از ترصد طولانی این پایگاه در شب ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ شمسی برابر با ۱٦ آپریل ۲۰۱۸ میلادی، در حمله‌ای متحورانه با غافلگیر کردن دشمن، موفق به کشته شدن ۷ تن از هشت نیروی موجود در پایگاه شده و پس از آن با بکار گذاشتن مواد منفجره در زیر طبقه فوقانی پایگاه آخرین نیروی دشمن که اقدام به ماومت می‌کرد، کشته شد”.

سازمان جیش العدل، در بیانیه به آن نیر اشاره کرده است که، فداییان این سازمان در مسیر نیروهای کمکی دشمن مین گذاری کرده که در حین عبور یک خودرو نیروی کمکی دشمن در برخورد با مین منفجر و خوردرو را منهدم کرده و تمام سرنشینان آن کشته و زخمی شده‌اند.

جیش العدل همچنان در این بیانیه اطلاع داد که در این درگیری یکی از فداییان این سازمان به صورت سطحی زخمی شده است.

در بخش دیگر این بیانیه سازمان جیش العدل، به مزدوران رژیم سرکوبگر و تروریستی جمهوری اسلامی در تمامی نهادها و ارگانهای نظامی و امنیتی رژیم هشدار داد و اعلام کرد: ” مجدداً به مزدوران ریالی و فکری رژیم جنکایتکار ولایت فقیه در تمام ارگان و نهادهای نظامی و امنیتی هشدار می‌دهیم که خود را از صفوف دشمنان ملت ایران، (ولایت فقیه) جدا نمایند، در غیر اینصورت تبعاد مزدوریشان به گردن خود آنها خواهد بود”.

در بخش پایانی بیانیه آمده است که نیروهای مزدور رژیم از شلیک مردم بی‌دفاع و باربران ملت بلوچ در هر نقطه‌ای از بلوچستان عزیز دست بردارند، غیر از اینصورت هیچ کدام از این اعمال نهادهای رژیم در کشتن و قتل و عام کردن شهروندان بلوچ از سوی سازمان جیش العدل بی‌پاسخ نخواهد ماند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here