تیراندازی به سمت دانش آموز نیکشهری

0
830

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز یک دانش‌آموز نیکشهری توسط یک جوان و نوجوان همراهش مورد هجمه مسلحانه قرار گرفت که در پی این حادثه ۷ گلوله به او اصابت کرد.

علی مرادی اظهار داشت: ساعت ۶:۲۵ صبح امروز یک جوان حدوداًٌ ۲۰ ساله به همراه یک نوجوان به یکی از دانش‌آموزان پایه یازدهم دبیرستان “شهید بهشتی” نیکشهر در فاصله ۲۰۰ متری مدرسه تیراندازی کردند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پی این حادثه ۷ گلوله به بدن دانش‌آموز “متین درزاده” اصابت کرد که بلافاصله با کمک مردم به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه حال این دانش‌آموز وخیم گزارش شده، گفت: بر اساس گزارش اولیه نوجوان همراه ضارب هم کلاسی دانش‌آموز مجروح بوده اما با توجه به اینکه درگیری قبلی میان ۲ دانش‌آموز وجود نداشته هنوز علت حادثه مشخص نیست.

مرادی اظهار داشت: در حال حاضر عاملان این حادثه متواری هستند و ماموران انتظامی تلاش دارند تا در اولین فرصت آنها را دستگیر کنند.

شایان ذکراست که فعالان بلوچ بارها از توزیع سلاح گرم در بین طوایف بلوچ توسط سپاه و همچنین وجود سلاح گرم در دست مردم انتقاد کرده اند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here