۴ کشته و زخمی به علت خفگی ناشی از فقدان ایمنی کار

0
731

فقدان ایمنی کار در جنوب بلوچستان باعث مرگ یک نفر و خفگی  و جراحت ۳ تن دیگر شد.

 بلوچی: روز چهارشنبه ۱۸ مرداد، فقدان ایمنی کار، نبود آب شرب در روستای چندکان بخش ساربوگ شهرستان قصرقند یک کشته و سه مجروح برجای گذاشت.

با بی توجهی مسئولان به نبود آب شرب در این روستا، و خشک شدن چاه آب روستا، اهالی روستا را بر آن داشت که خودشان اقدام به حفر چاه کنند که گرمای ۴۵ درجه و نبود اکسیژن در درون چاه باعث خفگی عمران بلوچ کارگر چاه کن شده است.

افراد روستا برای بیرون آوردن این کارگر از چاه اقدام کردند و وی را از چاه بیرون آوردند اما متاسفانه سه نفر از روستائیان بنام های: حمل، عبدالعزیز و رضا بلوچ نیز دچار خفگی شده اند”.

 عمران بلوچ پس از انتقال در بیمارستان نیکشهر فوت کرده و حمل، عبدالعزیز و رضا بلوچ به علت وخامت حال و نبود امکانات پزشکی لازم  به شهرستان ایرانشهر منتقل شدند”.

 مشکل کم آبی سال هاست که در این روستا وجود دارد اما مسئولین به درخواست ما توجه نمی کنند و نسبت به رفع این مشکل هیچ اقدامی انجام نداده اند”.

این اولین بار نیست که بی آبی در بلوچستان حادثه می آفریند سوم مرداد ماه دختر بچه ۹ ساله روستای خیر آباد بمپور به علت نبود آب لوله کشی برای برداشت آب شرب به یک موتور پمپ کشاورزی می رود که موهایش در تسمه‌های موتور پمپ گیر کرد و پوست سرش کنده شد.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here