ادامه بدرفتاری با هم پرونده عمادالدین ملازهی

0
814
با وجود بیش از ده بار مراجعه و درخواست زندانی بیمار هم پرونده عمادالدین ملازهی برای برای مراجعه به چشم پزشک مسئولین اما ممانعت میکنند.
 به گزارش کمپین فعالین بلوچ، حافظ یعقوب جهاندیده زندانی بلوچ که از مشکل بینایی رنج می برد و عینک وی نیز زمان بازداشت به علت ” ضرب شتم” ماموران شکسته است با وجود بارها درخواست برای مراجعه به چشم پزشک با مخالفت مسئولین زندان روبرو شده است.
 بنابر گزارش های رسیده بخاطر فشارهای روحی و روانی وشکنجه های جسمی که اوایل بازداشت در بازداشتگاه وزارت اطلاعات به این زندانی وارد شده حافظه وی نیز دچار مشکل شده است.
 یعقوب جهانی به همراه عماد الدین ملازهی یکم آذر ماه سال جاری هنگامی که عمادالدین برای خرید یک دستگاه قالیشوی به سراوان سفر کرده بود توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند. این دو زندانی به “اقدام علیه امنیت ملی” متهم شده اند. اتهامی که آنها پی در پی رد کرده اند و از برنامه “ترور” خود توسط ماموران وزارت اطلاعات خبر داده اند.
 که در جریان آن “خلیل جهاندیده برادر یعقوب جهاندیده” کشته شد. عمادالدین ملازهی زندانی سیاسی سابق بلوچ چند ماه پس از تبرئه و آزادی مجددا به شیوه نامطلوبی بازداشت و بار دیگر با پرونده سازی های مجدد مواجه شد. این دو زندانی هم پرونده هم اکنون در زندان سراوان نگه داری می شوند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here