بازداشت شدگان نصیرآباد به اتاق های مختلف بند منتقل شدند

0
1627

مسئولین زندان با تقسیم زندانیان نصیر آباد در اتاق های مختلف بند ۳ وسایل خریداری شده آنها را نیز برداشتند.

روز گذشته ۲۷ اردیبهشت ماه مسئولین زندان مرکزی زاهدان بازداشت شدگان نصیرآباد را از اتاقی که این بازداشت شده ها همه وسایل آنرا با “هزینه شخصی” خریداری کرده بودند خارج و به اتاق های مختلف تقسیم کردند.

بنابر گزارش های رسیده، مسئولین زندان ۹ نفر از بازداشت شدگان نصیرآباد را که در یک اتاق از بند ۳ زندان مرکزی زاهدان نگهداری می شدند و این بازداشت شدگان در این مدت همه وسایل این اتاق را نیز خودشان خریده بودند خارج کرده وآنها را در بقیه اتاق های بند ۳ متفرق کردند.

این زندانیان کولر، تلویزیون، بخاری و بقیه وسایل این اتاق را خودشان خریداری کرده بودند.

ادریس بلیده ای، بشیر بلیده ای، ابوبکر ملازهی، ابوبکر (صدیق) بهرامزهی، عبدالستار بهرامزهی، عامر گهرامزهی، امین رئیسی، مصیب وطن خواه و داوود بهرامزی مدت ها بود که در این اتاق نگهداری شده بودند.

پیشتر گزارشی منتشر شده بود که مسئولین، زندانی های را که از نظر مالی توانایی بیشتری دارند و به درخواست مسئولین به آنها “رشوه” می دهد در اتاق های که تخت های سالم تری دارند نگهداری می کنند.

لازم به ذکر است که ماموران اطلاعات سپاه ۱۴ دی ۹۳ با یورش به روستای نصیرآباد ۳۳ نفر از جوانان نصیرآباد را بازداشت کردند که ۱۰ نفر از آنها با گذشت قریب به دو سال نیم همچنان در بلاتکلیفی بسر می برند.

مسئولان امنیتی اتهامات امنیتی چون ترور ماموران نیروی انتظامی و بسیج و معلمان را به آنها نسبت داده اند اما این جوانان در ملاقات با خانواده های خود گفته اند “برای اخذ اعتراف های دیکته شده مورد شکنجه” قرار گرفته اند.

خانواده این زندانیان بارها در نامه های متعدد به مسئولان جمهوری اسلامی و همچنین طی نامه هایی به مجامع حقوقی خواهان بررسی تناقض های پرونده و پیگیری پرونده عزیزان خود شده و آنها را بیگناه خواندند

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here