بلوچستان راجی زرمبش حمله درندگان بسیجی و اطلاعاتی رژیم بر جوانان مظلوم بلوچ در فلکه ارکیده زاهدان را بشدت محکوم میکند

0
3869

بلوچستان راجی زرمبش در بیانیه‌ای حمله درندگان بسیجی و اطلاعاتی رژیم بر جوانان مظلوم بلوچ در فلکه ارکیده زاهدان را بشدت محکوم كرد ، متن بیانیه‌ بدین شرح است:

از زاهدان خبر بسیار ناگواری رسیده است که روز سه شنبه 22 فروردین ماه 1396 نیروهای بسیجی و اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی ایران دست به یک حمله بسیار وحشتناکی زده و در فلکه ارکیده زاهدان جوانان بلوچ را مورد حمله قرار داده و چند تن از آنان را با ضرب چاقو و قمه بشدت زخمی کرده اند. جوانان بیگناه بلوچ پس از زخمی شدن توسط این درندگان رژیم به بیمارستان امام علی منتقل و در شرایط سختی بسر میبرند.

در این حمله نیروهای مهاجم بسیج و اطلاعات رژیم با لباس شخصی بوده و در فلکه ارکیده با درنده خویی تمام بجان جوانان بلوچ در افتادند. این حمله آوران وحشی گویا از حمایت کامل نیروهای باصطلاح انتظامی برخوردار بوده اند.

در ویدیوی دلخراشی که از طریق شبکه های اجتماعی پخش شده، نشان میدهد که این جانیان بسیجی و اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی تا چه حد از جوانان بلوچ نفرت دارند. این ویدیوی دلخراش نشان میدهد که تمامی جلوی شکم یک جوان بلوچ مظلوم با چاقو چاک و پاره شده و تمامی اعضای بدنش بویژه قلب و شش هایش به بیرون زده اند.

این اولین بار نیست که جوانان ما چنین وحشیانه توسط نیروهای سرکوبگر رژیم مورد حمله قرار گرفته اند، و متاسفانه آخرین بار هم نخواهد بود. در سال گذشته نیز نُـه دختر بلوچ بیگناه در همین شهر زاهدان با اسیدپاشی مورد حمله وحشیانه ایادی رژیم جنایکار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند.

بلوچستان راجی زرمبش این عمل سبیعانه مزدوران بسیجی و اطلاعاتی رژیم را که وحشیانه در فلکه ارکیده زاهدان بجان جوانان مظلوم بلوچ افتاده اند بشدت محکوم مینماید. زرمبش از ملت بلوچ میخواهد تا با وحدت شان در برابر اینگونه درندگی های رژیم ایستادگی کنند تا امنیت جانی شان در برابر این تجاوزگران رژیم تامین شود.

بلوچستان راجی زرمبش

۲۵ فروردین ۱۳۹۶ – 14 April 2017

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here