بیانیه تکمیلی سازمان جیش العدل در رابطه با عملیات 22 فروردین در منطقه کورین

0
2386

در خصوص به‌ هلاكت رسیدن روح الله کمال دار و وحید اصلانی ، سازمان جیش العدل بیانیه‌ای صادر كرده‌ است ، متن بیانیه‌ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیرو عملیات دو شب پیش (22 فروردین) سلحشوران عدل در منطقه کورین به اطلاع عموم مردم مظلوم ایران میرسانیم که دو تن از پاسدارانی که در این عملیات زخمی شده بودند به هلاکت رسیده اند.
پیشتر سازمان جیش العدل بنا بر پیام جان برکفان این سازمان در گردان مولانا نعمت الله توحیدی طی بیانیه ای اطلاع داده بود که در این عملیات صورت گرفته یک تن از پاسداران رژیم به نام “روح الله عالی” به هلاکت رسیده است و دو تن دیگر زخمی شده اند اما اکنون بنا بر اعتراف روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه پاسداران این دو جناتکار نیز با نامهای “روح الله کمال دار و وحید اصلانی” به هلاکت رسیده اند.
قابل توضیح است روابط عمومی سپاه پاسداران ظاهرا بدلیل فریب افکار عمومی در جریان کشتار دو تن از شهروندان اهلسنت بلوچ توسط نیروهای جنایتکار این ارگان پس از عملیات صورت گرفته، و همچنین تحت شعاع قرار دادن عملیات موفقیت آمیز سربازان عدالت و برابری، بر خلاف معمول هیچ اشاره ای به محل کشته شدن این دو تن از نیروهای خود نکرده است.
قتل شهروندان اهلسنت بلوچ در شلیکهای بی ضابطه و یا قتلهای تفننی ماموران نظامی تبدیل به امری رایج در شهرهای بلوچستان گشته است بصورتی که ماهانه چندین شهروند بلوچ در اثر اینگونه شلیکها جان خود را از دست می دهند.
 سازمان جیش العدل ضمن تسلیت به خانواده این دو شهروند بلوچ به نیروهای جنایتکار رژیم هشدار میدهد از شلیکهای بی ضابطه خود بر علیه غیر نظامیان دست بکشند و اگر نه قطعا اینگونه رفتارهای آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here