ارتباط سپاه با برخی از کارخانه ها برای تامین مواد غذایی گروه های مسلح

0
1623

سپاه پاسداران در ازای ارائه خدمات به برخی از کارخانه های مواد غذایی موجود در سیستان و بلوچستان برای گروه های مسلح مورد حمایت ایران فرآورده های غذایی دریافت می کند.

 بنابرگزارش های موثق، سپاه پاسداران با مجموعه کارخانه های متعلق به خانواده “ادیب زاده” ارتباط نزدیکی دارد و در ازای ارائه خدمات و تسهیلات لازمه برخی از خط تولید های این کارخانه ها را جهت تولید مواد غذایی و ارسال آن به گروه های مسلح مورد حمایت خود در لبنان، عراق، سوریه و یمن استفاده می کند.

کارخانه پروتئین آرمان جنوب با نام تجاری (تحفه) زیر نظر صالح ادیب زاده، که در زمینه عمل آوری و بسته بندی ماهی، میگو و گوشت قرمز فعالیت می کند دو خط تولید از ۷ خط تولید خود را به سپاه پاسداران واگذار کرده است.

صالح ادیب زاده همچنین مدیر عامل کارخانه تن ماهی (ساحل صید) نیز هست که یکی از بزرگ ترین کارخانه ای تن ماهی در ایران محسوب می شود. و همزمان کارخانه دیگری در زمینه پودر ماهی را نیز در کنارک دارند.

رضا ادیب زاده برادر کوچک تر نامبرده نیز مدیر عامل شرکت آرمان جنوب است که در زمینه بسته بندی محصولات دریایی فعالیت می کند.

خانواده ادیب زاده صاحب کارخانه گوشت “پارسیان زاگرس” واقع در کوهدشت لرستان نیز هست و به زودی در حال بهره برداری از کارخانه بزرگ “آرمان گستر” برای قوطی سازی هستند که مراحل پایانی کار در حال انجام است.

خانواده ادیب زاده بسیار مذهبی و اصالتا اهل کربلا عراق هستند.

صالح ادیب زاده در کربلا متولد شده و در ۴ سالگی به همراه  پدر خود که در زمینه طلا تجارت می کرد به ایران نقل مکان کردند.

مواد غذایی که در کارخانه های وابسته به ادیب زاده ها تولید می شوند در چرخه تولید از کیفیت بالایی برخوردار نیستند اما فراورده هایی که قصد ارسال به گروه هایمسلح دارند با نظارت مستقیم سپاه در دو خط تولید جداگانه و با بالاترین استاندارد و کیفیت تولید می شوند.

این فراورده ها پس از تولید از طریق کانتینر های یخچال دار به سردخانه آزادی تهران منتقل و از آنجا از طریق هوایی توسط سپاه پاسداران به مقاصد مورد نظر ارسال می شوند.

سال گذشته حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان با اعلام حمایت ایران از این گروه گفت: خوراک، پوشاک، اسلحه و همه هزینه های ما از ایران به ما می رسند و تحریم ما از سوی کشورهای غربی بی نتیجه است.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here