چرا تمامی پروژه ها در بلوچستان به سپاه پاسداران سرکوبگر واگذار میشوند!؟

0
915

بنابر خبرگزاری ایستا، روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه، ۱۳۹۵ فرمانده نیروی زمینی سپاه رژیم در طی پیام ویدیویی خبر از « افتتاح 823 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در جنوب شرق» داد.

وی همانند دیگر سرکوبگران و رجال رژیم بعد از گذشت سی و هشت سال از حکمرانی ننگین شان  سبب مصایب و مشکلات باپرجای بلوچستان را رژیم پهلوی دانستند. اگر نگاهی به ادعاهای رژیم مبنی بر “محرومیت زدایی” در بلوچستان بیاندازیم، خواهیم دید که این چند صد پروژه مثل هزاران پروژه های دیگر ادعایی بیش نیستند. سپاه پاسداران بطور فطعی برای دزدی و اختلاس چنین پروژه هایی را به تصویب دولت میرساند.

در یک جامعه ای که دارای دولت است، وظایف مشخص  میباشند و وظیفه نیروهای مسلح در دایره عمران و آبادانی نیست. حال سوال در اینجا است که چرا تمامی پروژه ها در بلوچستان به سپاه پاسداران سرکوبگر واگذار میشوند!؟

برای همگان پرواضح است که رژیم با واگذاری این پروژه ها، نقش این نیروی سرکوبگر را بیش از پیش تقویت میکند تا توان سرکوب را در جامعه داشته باشد. برای این هدف، ساختار رژیم به شکلی است که اختلاس و اخذ کمیسیون با درصد بسیار بالا  توسط سپاه پاسداران یک نرم است. سپاه پاسداران مضاف بر دزدی در چنین پروژه ها ، با اجرای ناکامل بخشی از طرح و پروژه ها سعی بر فریب مردم دارد و چنین وانمود میکند که آنها نه برای سرکوب مردم بلوچ بلکه برای کمک در بلوچستان حضور چشمگیر دارد.

مردم بلوچ میدانند که مشکل آنها گرفتن کمک هایی از قبیل چند قطعه پتو و یا چراغ فانوسی و . . . نیست و ماهیت سرکوبگرانه سپاه پاسداران و رژیم منحوس جمهوری اسلامی ایران روشن است.

زرمبش

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here