یک شهروند شهرستان سرباز در آتش پر حجم نیروهای امنیتی جان باخت

0
1178
بلوچی:  دیشب 29 دی یک شهروند اهل سرباز در آتش پر حجم نیروهای امنیتی در “پل چمنی” در فاصله 15 کیلومتری از ایرانشهر بقتل رسیده است.
یک منبع مطلع هویت این مقتول را “شفی محمد صلاح زیی” ذکر کرده است. این فرد در تکمیل سخنان خود گفته است که “ماموران در نزدیکی پل چمنی که یک پاسگاه سپاه در آنجا قرار دارد بدون هیچگونه ایستی به سوی خودروی شفی محمد با آتش پر حجم شلیک کرده اند که در نتیجه این تیراندازی سنگین شفی محمد با اصابت گلوله جان خود را از دست داده است.” این منبع افزوده است که شفی محمد صلاح زیی عضو سپاه پاسداران در روستای گورناگ بوده است.
تاکنون از علت تیراندازی ماموران امنیتی به این شهروند بلوچ اطلاعی در دست نیست. اما گمان میرود که ماموران امنیتی با توجه به اینکه بر اساس گزارشهای جاسوسان خود که اکثرا بر پایه مشخصات خودرو به ماموران امنیتی گزارش میدهند، بصورت اشتباهی به سمت خودروی این فرد آتش گشوده اند. پیشتر بخش بلوچی روژی كورد در اعلام خبر جزئیات دستگیری عمادالدین ملازیی زندانی سیاسی بلوچ فاش ساخته بود که ماموران با هدف ترور عمادالدین بصورت اشتباهی یک فرد دیگر که در خودرو او سوار بوده است را ترور کرده اند. که ماموران پس از پی بردن به اقدام اشتباه خود مجبور شده اند که عمادالدین را بصورت زنده دستگیر کنند.
 ترور خاموش و کور ماموران امنیتی تبدیل به موضوع عادی در شهرهای بلوچستان شده است در آخرین مورد از این اقدامات دو روز پیش یک شهروند بلوچ با خودروی شخصی خود در شهرستان سرباز پس از تیراندازی در آتش سوخت، ماموران انتظامی و امنیتی که در همان زمان در صحنه حاضر بوده اند به مردم اجازه نجات تیرخوردهای که در شعله های آتش گیر افتاده بودند را نداند.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here